بازی استقلال - سپاهان جام حذفی لغو شد؟

به گزارش وبلاگ یاهو، حمید استیلی در حاشیه بازی ذوب آهن و سایپا گفت از فدراسیون به او گفته اند بازی استقلال - سپاهان لغو شده است.

بازی استقلال - سپاهان جام حذفی لغو شد؟

به گزارش وبلاگ یاهو به نقل از ورزش 3 ، حمید استیلی سرمربی تیم امید ایران امروز در استادیوم شهر قدس حضور یافت و بازی تیم های سایپا و ذوب آهن را از نزدیک تماشا کرد. در حاشیه این بازی او در تبادل نظر با وبلاگ یاهو گفت: از فدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند که بازی استقلال - سپاهان به دلیل آلودگی هوا لغو شده است.

این در حالی است که صبح امروز سازمان لیگ در بیانیه ای از احتمال لغو بازی سرخابی ها خبر داده بود.

باتوجه به این که سپاهان از شرایط مناسب تری برای این بازی برخوردار است، آن ها با استناد به قوانین جام حذفی اعتقاد دارند که اگر علت لغو بازی آلودگی هوا باشد، این مسابقه باید به یک شهر همجوار انتقال داده گردد.

در عین حال فدراسیون فوتبال باتوجه به درگیری سه بازیکن کلیدی تیم امید در این مسابقه، ترجیح می دهد این مسابقه را به وقت دیگری موکول کند. اگرچه به سختی می گردد در تقویم مسابقات این فصل فوتبال ایران (پلی آف آسیا، لیگ قهرمانان و لیگ برتر) جایی برای این بازی پیدا کرد.

حمید استیلی در این باره به وبلاگ یاهو گفت: ما بارها درخواست داده بودیم باتوجه به درگیری چند بازیکن ما لغو گردد که این کار را نکردند که در نهایت به خاطر مسئله آلودگی هوا این اتفاق رخ داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازی استقلال - سپاهان جام حذفی لغو شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال - سپاهان جام حذفی لغو شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید