برگزاری دومین مسابقه ملی ایده تا عمل با موضوع کرونا

به گزارش وبلاگ یاهو، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از آغاز برگزاری دومین دوره مسابقات ملی از ایده تا عمل با موضوع کرونا خبر داد.

برگزاری دومین مسابقه ملی ایده تا عمل با موضوع کرونا

محمد حجت در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ یاهو در کرمان با بیان استقبال از مسابقات ملی از ایده تا عمل اظهار کرد: این مسابقه به پیشنهاد ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و اهتمام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای کرمان و انار کلید خورد.

وی شرح داد: سپس جلسات کمیته های علمی، تخصصی و اجرایی شکل گرفت و محورهای مسابقه توسط کمیته ها طرح و تصویب شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: این مسابقه در سطح ملی به دنبال طرح و رفع چالش ها در جهان پسا کروناییست به عبارتی در محورهای اصلی مسابقه تلاش شود، تمام وجوه محتمل در آن عرصه مورد توجه قرار گیرد و فرضیات مختلف درباره زندگی در جهانی کرونا و پساکرونا مورد پژوهش استخراج، ارزیابی و تاکید واقع شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان کرمان با دعوت از جامعه دانشگاهی کشور برای شرکت در این مسابقه شرح داد: این مسابقه در سه سطح استادان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما برگزار و به بهترین ایده ها جوایزی در خور اعطا خواهد شد؛ بنابراین از همه همکاران دانشجویان و دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه دعوت می شود.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برگزاری دومین مسابقه ملی ایده تا عمل با موضوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین مسابقه ملی ایده تا عمل با موضوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید