به صدا درآمدن دوباره زنگ خطر کرونا در سمنان، قربانیان کرونا در استان به 943نفر رسیدند

به گزارش وبلاگ یاهو، خبرنگاران/سمنان با شناسایی 165 مبتلای جدید کرونایی و مرگ دو بیمار مبتلا به کووید19 ،زنگ خطر کرونا یک بار دیگر در استان سمنان به صدار درآمد.

به صدا درآمدن دوباره زنگ خطر کرونا در سمنان، قربانیان کرونا در استان به 943نفر رسیدند

با تشدید شیوع کرونا در استان سمنان، شرایط سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان به رنگ نارنجی درآمد.

ستاد استانی مقابله با کر ناویروس سمنان ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش شیوع کرونا در شهرستان های این استان از عموم هم استانی ها خواست: با توجه به شرایط ویژه فعلی، پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

کمیته اطلاع رستانی ستاد مقابله با کرونا استان از تغییر جدید در رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان سمنان اطلاع داد و اعلام نمود: با افزایش تعداد مبتلایان در این استان شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان در شرایط نارنجی وشهرستان های میامی، مهدیشهر ، سرخه ، آرادان و گرمسار نیز در شرایط زرد کرونایی هستند.

بنا به آخرین آمار اعلام شده ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در 13 فروردین ماه 1400 با مرگ دو فوتی دیگر در استان سمنان شمار قربانیان همه گیری کروناویروس در استان سمنان به 943 نفر رسید.

همچنین با شناسایی 165 بیمار جدید مبتلا به کووید19 شمار مبتلایان به کرونا در استان سمنان از ابتدای همه گیری کرونا تا به امروز به 24هزار و 717 بیمار کرونایی قطعی رسید. علاوه بر این در حال حاضر، در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود 136 بیمار مبتلا به کووید19 بستری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به صدا درآمدن دوباره زنگ خطر کرونا در سمنان، قربانیان کرونا در استان به 943نفر رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به صدا درآمدن دوباره زنگ خطر کرونا در سمنان، قربانیان کرونا در استان به 943نفر رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید