ملاقات الکاظمی با فرماندهان امنیتی، تاکید بر پیگرد هسته های داعش

به گزارش وبلاگ یاهو، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ملاقات با فرماندهان امنیتی این کشور فرایند مبارزه با هسته های گروه تروریستی داعش را آنالیز کرد.

ملاقات الکاظمی با فرماندهان امنیتی، تاکید بر پیگرد هسته های داعش

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ یاهو به نقل از سایت بغداد الیوم، دفتر اطلاع رسانی مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز در بیانیه ای بیان کرد: الکاظمی از مقر عملیات مشترک عراق برای آگاهی از آخرین فرایند عملیات نظامی و پیگرد عناصر مسلح داعش بازدید کرد.

این بیانیه اضافه کرد: الکاظمی در جریان این بازدید از آخرین تحولات عملیات نظامی برای تعقیب بقایای داعش در راستای تقویت امنیت و ثبات عراق تاکید نمود.

در همین حال، دفتر نخست وزیری عراق با انتشار بیانیه ای گفت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ملاقات با فرماندهان نظامی توسعه نهادهای امنیتی و اصلاح آنها را از اولویت های برنامه وزارتی خود دانست و گفت که این برنامه بر لزوم تقویت عملکرد دستگاههای مختلف امنیتی و تکامل لازم بین آنها و فعالیت همه نیروهای نظامی و امنیتی براساس اصل خدمت به ملت و انتظارات و وحدت و امنیت آنها و پاسداری از امکانات آنها تاکید می نماید.

وی اضافه کرد: هیچ طرف یا نیرویی حق ندارد که خارج از چارچوب حکومت باشد و عملیات نظامی و تامین امنیت مرزها ادامه خواهد یافت.

الکاظمی همچنین بر اهمیت هماهنگی بین نیروهای دستگاههای مختلف امنیتی تاکید نمود زیرا تاثیر مثبتی بر عملیات نظامی و امنیتی و پیگرد هسته های تروریسم می گذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملاقات الکاظمی با فرماندهان امنیتی، تاکید بر پیگرد هسته های داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات الکاظمی با فرماندهان امنیتی، تاکید بر پیگرد هسته های داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید