دیوان عالی آمریکا درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را رد کرد

به گزارش وبلاگ یاهو، دیوان عالی آمریکا روز سه شنبه درخواست جمهوری خواهان ایالت پنسیلوانیا برای ابطال پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این ایالت کلیدی را رد کرد.

دیوان عالی آمریکا درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را رد کرد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ یاهو، دیوان عالی آمریکا درخواست تیم حقوقی ترامپ برای به چالش کشاندن اعتبار پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در ایالت پنسیلوانیا را رد کرد.

این درخواست توسط جمهوری خواهان ایالت پنسیلوانیا مطرح شده و طی آن مشروعیت 2.5 میلیون آرای پستی انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این ایالت زیر سوال برده شده است.

دیوان عالی آمریکا دادخواست مایک کلی نماینده جمهوریخواه کنگره و متحد ترامپ درباره عدم قانونی بودن آرای پستی را رد کرد.

پنسیلوانیا یکی از ایالت های کلیدی است که در پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نقش مهمی ایفا کرده است. جمهوری خواهان در انتخابات سال 2016، توانسته بودند که آرای الکترال این ایالت را بدست بیاورند.

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، ترامپ در طول هفته گذشته دو مرتبه با رئیس مجلس نمایندگان ایالت پنسیلوانیا تماس گرفته تا از او درخواست کند نتیجه آراء انتخاباتی در این ایالت را به نفع وی تغییر دهند.

ترامپ علی رغم شکست های پی در پی در پرونده های حقوقی مربوط به تخلف انتخاباتی در دادگاه های مختلف سراسر آمریکا، همچنان به تکرار ادعاهای بی اساس خود مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اصرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دیوان عالی آمریکا درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان عالی آمریکا درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید