مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک ، تشدید نظارت بر واحد های صنفی، ادارات و حمل و نقل عمومی

به گزارش وبلاگ یاهو، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: نظارت بر واحد های صنفی و ادارات و حمل و نقل عمومی تشدید پیدا می نماید و با واحد های متخلف برخورد می گردد.

مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک ، تشدید نظارت بر واحد های صنفی، ادارات و حمل و نقل عمومی

به گزارش وبلاگ یاهو از وبلاگ یاهو، محسن فرهادی اظهار کرد: در حال حاضر ما با اجرای طرح ترافیک در تهران مخالف هستیم، زیرا در این ساعت میزان تراکم جمعیت در مترو و اتوبوس بیشتر شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از 90 درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده می نمایند، اما فاصله گذاری اجتماعی در مترو عملا امکان پذیر نیست.

فرهادی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اختیارات در زمینه اعمال محدودیت ها به استانداری و دانشگاه ها داده شده است و باید پروتکل های بهداشتی در واحد های صنفی کسب و کار به طور دقیق رعایت گردد .

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اضافه کرد: در راه آهن پروتکل ها خیلی بهتر از سیستم هواپیمایی کشور اجرا می گردد.در داخل هواپیما بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی گردد که ما دچار مشکلاتی در این خصوص هستیم؛ اتوبوس هایی که مسافران را به هواپیما منتقل نموده پروتکل های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی در آن ها به خوبی رعایت نمی گردد.

فرهادی گفت: نظارت بر واحد های صنفی و ادارات و حمل و نقل عمومی تشدید پیدا می نماید و با واحد های متخلف برخورد می گردد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهر تهران در شرایط زرد قرار گرفته است و بعضی از شهرستان های تابعه استان تهران نیز شرایط سفید دارند اما اگر با همین فرایند پیش برویم ما شاهد برگشت بعضی از محدودیت ها در تهران هستیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان نمود: در حال حاضر تالارهای پذیرایی با پروتکل های سختگیرانه تری می توانند فعالیت نمایند و اگر ما شاهد اجرا نشدن بعضی موارد بهداشتی باشیم فعالیت تالارها در مرز محدودیت قرار می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک ، تشدید نظارت بر واحد های صنفی، ادارات و حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک ، تشدید نظارت بر واحد های صنفی، ادارات و حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید