پاکستان از دستگیری 6 تروریست ارتش آزاد بلوچستان اطلاع داد

به گزارش وبلاگ یاهو، نیروهای امنیتی پاکستان پیروز به دستگیری 6 تروریست ارتش آزاد بلوچستان شدند که قصد اجرای یک عملیات عظیم در شهر کراچی را داشتند.

پاکستان از دستگیری 6 تروریست ارتش آزاد بلوچستان اطلاع داد

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ یاهو به نقل از جیو تی وی، پلیس شهر کراچی از دستگیری 6 تروریست گروهک ارتش آزاد بلوچستان اطلاع داد.

در گزارش پلیس آمده است این افراد که تحت حمایت مستقیم سازمان اطلاعات هند موسوم به راو بودند قصد اجرای یک عملیات تروریستی عظیم در خاک بلوچستان را داشتند.

نیروهای امنیتی پاکستان ضمن انتشار تصاویری از دستگیری این تروریست ها تصریح کردند: از محل اختفای تروریست های ارتش آزاد بلوچستان مقادیر زیادی اسلحه و مهمات کشف و ضبط شده است.

در بین تجهیزات کشف شده نارنجک، بمب ها ساعتی، هزاران گلوله، چند قبضه کلاشینکوف و مواد منفرجه وجود دارد.

گزارش های اولیه حاکی است این افراد قصد داشتند نیروهای نظامی و پلیس شهر کراچی را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند.

پلیس کراچی مدعی شد: این افراد از کشور افغانستان وارد پاکستان شده اند و دوره های آموزشی خود را توسط افسران عالی رتبه سازمان اطلاعات هند دیده اند.

لازم به ذکر است فعالیت ارتش آزاد بلوچستان که به تازگی توسط آمریکا هم تحریم شده است پس از آن اهمیت زیادی یافته که یکی از افسران سابق ارتش هند در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: ما مستقیما با جدایی طلبان بلوچستان پاکستان ارتباط داریم و از آنها حمایت می کنیم.

این افسر هندی اضافه کرد: تا 10 سال آینده بلوچستان کشوری مجزا خواهد شد و مسئولین پاکستانی برای رفتن به بلوچستان باید ویزا تهیه نمایند.

اخیرا نیز تروریست های ارتش آزاد بلوچستان قصد انجام یک عملیات در ساختمان بورس شهر کراچی را داشتند ولی پیش از ورود به ساختمان هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکستان از دستگیری 6 تروریست ارتش آزاد بلوچستان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان از دستگیری 6 تروریست ارتش آزاد بلوچستان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید