بازی های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ یاهو، به گزارش خبرنگار مهر، شیوع ویروس کرونا تمام برنامه های فوتبال قاره آسیا از بازی های AFC کاپ و لیگ قهرمانان گرفته تا مسابقات بانوان و انتخابی جام جهانی 2022 قطر را تحت تاثیر قرار داده است.

بازی های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی فوتبال دو روز پیش جلسه ای را در این ارتباط برگزار کرد و هماهنگی هایی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

از ساعت 11 امروز هم سه کشور ایران، قطر و عراق در شهر دوحه برای پیگیری و آنالیز برنامه بازی تیم های ملی خود جلسه ای را با نمایندگان کنفدراسیون آسیا برگزار نموده اند.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره شرایط بازی های تیم ملی در فروردین و خرداد 1399 گفت: هنوز خروجی جلسه به دست ما نرسیده ولی بازی ها تا شهریور عقب می افتد. البته باید صورت جلسه به دستمان برسد.

شکوری اضافه نمود: بازی های فروردین ماه که قطعاً عقب می افتد (بازی با هنگ کنگ و کامبوج). بازی های خرداد (بحرین و عراق) هم احتمالاً عقب می افتد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: درخواست ما از AFC این بود که ترتیب بازی ها عوض نشود. یعنی در صورت تعویق مسابقات، به ترتیب با هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق بازی کنیم. منتظر دریافت صورت جلسه هستیم.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا بعد از عراق و بحرین با 6 امتیاز در رده سوم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید