همه اخبار و مقاله ها

10 فایده مهم روغن هسته انار برای پوست و مو

لیست روغن های گیاهی که ما به آن ها علاقه داریم، بسیار طولانی است. دلیل این محبوبیت هم به عصاره های بسیار زیبا، سرشار از مواد مغذی و مجذوب کننده این روغن های بازمی شود. گاهی اوقات، این مواد گیاهی لذت بخش از میان غذاها و خوراکی های مورد علاقه ما می آیند....

25 فروردین 1403

هوش مصنوعی نو گوگل می تواند بازی های ویدیویی را همراه بازیکن انجام دهد

دیجیاتو: این هوش مصنوعی که SIMA نام دارد، می تواند نحوه انجام وظایف در بعضی از بازی ها را یاد بگیرد.

24 اسفند 1402

راه اندازی بزرگ ترین شهربازی تهران

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: گره پروژه شهربازی هزار و یک شب در حال مرتفع شدن است و طی یک الی دو سال آینده شاهد راه اندازی دو فاز از آن خواهیم بود.

6 اسفند 1402

با خدمات دوربین مداربسته خبرنگاران سرویس آشنا شوید

خدمات مربوط به دوربین مداربسته یکی از جدیدترین بخش های خبرنگاران سرویس است که در سال 1402 راه اندازی شد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل به بررسی اهداف، نوع خدمات، هزینه و مزایای این سرویس بپردازیم.

17 بهمن 1402

آخرین بروزرسانی IOS چه در دست دارد؟

دیجیاتو نوشت: این آپدیت تغییرات زیادی برای اپ استور و اکوسیستم به همراه دارد که برای مطابقت با قانون اتحادیه اروپا طراحی شده اند.

6 بهمن 1402

پرده پذیرایی، انتخابی مهم برای دکوراسیون منزل

پرده پذیرایی، انتخابی مهم برای دکوراسیون منزلپرده یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل است که علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در حفظ حریم خصوصی و کنترل نور دارد. انتخاب پرده مناسب برای پذیرایی می تواند فضای این قسمت از منزل را زیباتر و دلنشین تر کند.

20 آذر 1402

همکاری برای جذب سرمایه گذاری ها در منطقه ها آزاد تجاری

اتاق بازرگانی تهران و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی تفاهم نامه همکاری امضا کردند. از مفاد این تفاهم نامه، می توان به همکاری در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی، اجرای پروژه های مطالعاتی و تحقیقی با هدف عرضه بسته های سرمایه گذاری، خدمات...

29 آبان 1402

اینجا زیبایی حرف اول و آخر را می زند!

سرزمین آبشارهای بلند، ییلاقات شگفت انگیز در دامنه جنگل های سبز، رودخانه های پرخروش در کنار غارهایی که هر کدام تابلوی زیبای طبیعت را کامل نموده اند و راز عجیب شنبه بازاری که تاریخچه این سرزمین را تکمیل کرد و به آن هویت بخشید؛ اینجا را ماسال می گویند،...

24 مهر 1402

طرز تهیه مُسما ترش، غذای محلی جهرمی ها

اگر دلتان یک شام ساده و سبک می خواهد حتماً مسما ترش جهرمی ها را امتحان کنید. غذایی راحت و بی دردسر و البته بسیار خوشمزه و لذیذ. جهرمی های قدیمی این غذا را در اجاق و روی صافی های قدیمی درست می کردند؛ اما حالا که اجاق نیست می توانید این غذا را روی گاز درست...

6 شهریور 1402

خطیبی: فهرست مان همچنان جا دارد و قطعا بازیکن می گیریم، می خواهیم جوان هایی را بازی دهیم که در آینده برای فوتبال ما مثمر ثمر باشد

سرمربی تیم پیکان: فهرست مان جا دارد، فلسفه باشگاه و من این است که جوان هایی را بازی دهیم که در آینده برای فوتبال مثمر ثمر باشد. در فهرست بزرگسالان 3 نفر جا داریم و قطعاً در این هفته بازیکنانی خواهیم گرفت.

23 مرداد 1402

نقش کلیدی یک بازیکن در سیستم پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر بیست و سوم همچنان ادامه دارد تا شاگردان یحیی گل محمدی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز خوبی در این مسابقات داشته باشند.

12 مرداد 1402

8 گیاه دارویی مفید برای کاهش فشار خون

فشار خون بالا که به آن پرفشاری نیز می گویند تقریبا نیمی از جمعیت بزرگسال آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. فشار خون بالا شایع ترین فاکتور خطر قابل پیشگیری بیماری های قلبی است. فشار خون بالا در صورت داشتن یکی از موارد زیر تعریف می گردد:

4 مرداد 1402

فناوری فوق پیشرفته ماشین های برقی در آیفون نو

دیجیاتو نوشت: گزارشی تازه می گوید سری آیفون 15 اپل احتمالاً از فناوری باتری خودروهای برقی بهره خواهد برد که در آن اجزای باتری به صورت یک پشته کار گذاشته می شوند تا تراکم انرژی و طول عمر بیشتری داشته باشد.

27 تیر 1402

واکنش زاکانی به انتشار شایعه استعفایش ، این افراد آرزوهای خودشان را می گویند

شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه استعفایش در فضای مجازی گفت: این افراد از آرزوی های خودشان می گویند.

7 تیر 1402

طرز تهیه مشته بادمجان؛ غذای اصیل استان فارس ، ساده ترین روش گرفتن تلخی بادمجان

مشته بادمجان غذای اصیل استان فارس است که طرفدار زیاد دارد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مشته بادمجان با ما همراه باشید.

4 تیر 1402

استوری زیبای سیدجلال برای محمد انصاری

خبرنگاران- پس از وریا غفوری، در روز های گذشته، محمد انصاری، مدافع سابق باشگاه پرسپولیس که با این تیم به چند قهرمانی رسید از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

23 خرداد 1402

عکس ، شکار ابرستاره ای 10 هزار برابر بزرگ تر از خورشید!

دانشمندان در حالی که روز به روز با تجهیزات پیشرفته فضا را رصد می نمایند، به اکتشافات جالبی دست پیدا می نمایند.

8 خرداد 1402

دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود

ایسنا/ براساس گفته های شهردار گلپایگان و آخرین اخبار منتشر گشته، دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود.

1 خرداد 1402

بازتاب قهرمانی پرسپولیس در AFC

پرسپولیس پیروز شد در مصاف با نساجی مازندران به فزونی 4 بر صفر دست یابد و عنوان قهرمانی لیگ برتر بیست و دوم را بدست آورد

29 اردیبهشت 1402

تجارت پرسودی که بوی گند می داد

بوی نامطبوع و گاه تهوع آوری که از کوچه پس کوچه های تهران قدیم به مشام می رسید تنها یک علت داشت، و آن چیزی نبود جز روش غیراصولی دفع فاضلاب که به مشکل اصلی بلدیه تهران هم تبدیل شده بود.

17 اردیبهشت 1402
تعداد: (1025)