حمایت تمام قد باشگاه پورتو از طارمی با بی سواد خواندن کارشناسان تلویزیونی

به گزارش وبلاگ یاهو، باشگاه پورتو واکنش تندی به بعضی نقدها از مهاجم ایرانی اش نشان داد.

حمایت تمام قد باشگاه پورتو از طارمی با بی سواد خواندن کارشناسان تلویزیونی

به گزارش وبلاگ یاهو، تیم فوتبال پورتو پنجشنبه شب با درخشش مهدی طارمی برابر لاتزیو به تساوی 2 ـ 2 رسید و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با فزونی 4 بر 3 راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد. طارمی گل نخست پورتو را در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف ایتالیایی کرد و سازنده گل دوم تیمش در دقیقه 68 هم بود.

اتفاق مهم این ملاقات که در استادیوم المپیکوی شهر رُم ایتالیا برگزار می شد، در دقیقه 27 رخ داد؛ زمانی که مهدی طارمی درون محوطه جریمه لاتزیو سرنگون شد که داور آلمانی بازی در ابتدا به نشانه شبیه سازی، در سوت خود دمید و به طارمی کارت زرد داد اما پس از بازبینی صحنه به وسیله یاری داور ویدئویی (VAR)، به سود پورتو پنالتی اظهار داشت. طارمی خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول و تساوی پورتو را به ثمر رساند.

باشگاه پورتو در واکنش به کسانی که معتقدند مهاجم ایرانی این تیم پرتغالی عادت به شبیه سازی پنالتی دارد و بعلاوه در واکنش به نحوه تحلیل این اتفاق به وسیله بعضی مفسران تلویزیونی و انتقادشان از طارمی، پیامی منتشر کرد.

باشگاه پورتو در بخشی از خبرنامه خود با نام دراگوئس دیاریو در حمایت از مهاجم ایرانی شان نوشت: طارمی در زمان پنالتی در کانون توجه نهاده شد، پنالتی ای که غیرقابل انکار بود، جز در چشم بعضی افراد بی سواد که در تلویزیون اظهارنظر می نمایند.

طارمی 29ساله که دومین فصل حضورش در جمع آبی وسفیدپوشان بندر پورتو را تجربه می نماید؛ تا اینجای فصل در 33 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 15 گل زده و 12 پاس گل را از خود به جای گذاشته است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمایت تمام قد باشگاه پورتو از طارمی با بی سواد خواندن کارشناسان تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تمام قد باشگاه پورتو از طارمی با بی سواد خواندن کارشناسان تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید