ساخت پارک های هیجان محور در تهران ، مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه ، راه اندازی آموزشگاه فوتبال محلات به وسیله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ یاهو، معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهر تهران احتیاج به تفریحگاه های ورزش محور دارد، گفت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال گردد تا آنها هم بتوانند از ظرفیت های ورزشی شهر استفاده نمایند.

ساخت پارک های هیجان محور در تهران ، مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه ، راه اندازی آموزشگاه فوتبال محلات به وسیله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ یاهو، محمدامین توکلی زاده با بیان اینکه بازسازی و تعمیر نزدیک به 40 مجموعه ورزشی از مهمترین اقداماتی است که سازمان ورزش شهرداری تهران باید انجام دهد، گفت: این مجموعه های ورزشی به علت رسیدگی نشدن در سال های گذشته از مدار خدمت رسانی به شهروندان خارج شده اند که باید با هماهنگی و پیگیری سازمان ورزش به مدار خدمت رسانی برگردند. در این زمینه رایزنی هایی اجرا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به توافق شهرداری تهران با دو باشگاه بزرگ مرکز اشاره نمود و اضافه نمود: طی توافقی که با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام دادیم مقرر شده که با یاری این دو باشگاه آموزشگاه فوتبال محلات در سطح شهر تهران راه اندازی گردد و از امکانات دو ورزشگاهی که در اختیار این باشگاه ها خواهد بود، برای ترویج ورزش در محلات و استعدادیابی استفاده گردد.

او با بیان اینکه شهر تهران احتیاج به یک تفریحگاه های ورزش محور دارد، گفت: طراحی پارک های موضوعی باید دستور جلسات هیات مدیره قرار بگیرد. بعضی از بوستان ها را متناسب با موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های هر منطقه می توان به شکل دیگری بازطراحی و تجهیز کرد تا مردم هنگام ورود به این فضای هیجان محور و ورزشی اشتیاق لازم را برای مشارکت در برنامه های ورزشی پیدا نمایند.

او اضافه نمود: به عنوان مثال در منطقه 5 و کوهسار ضمن بازدیدی که همراه شهردار تهران داشتیم، بنا شد یک پارک ورزشی طراحی و ایجاد گردد و مسیرهای نو برای کوه پیمایی مردم طراحی کنیم تا زمینه بهتری برای استفاده مردم از نعمت کوه فراهم گردد. همین رویکرد را می توان برای ایجاد پارک های هیجان محور، پارک های ورزشی و پارک های علمی دنبال کرد.

مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه

رئیس هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال گردد تا آنها هم بتوانند از ظرفیت های ورزشی شهر استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت پارک های هیجان محور در تهران ، مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه ، راه اندازی آموزشگاه فوتبال محلات به وسیله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پارک های هیجان محور در تهران ، مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه ، راه اندازی آموزشگاه فوتبال محلات به وسیله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید