نشان طلا برای دختر وزنه بردار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ یاهو، در رقابت های وزنه برداری بانوان نماینده خراسان رضوی به مدال طلا دست یافت.

نشان طلا برای دختر وزنه بردار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور در بخش دختران به میزبانی خرم آباد شروع شده و در دسته 59 کیلوگرم وزنه بردار خراسان رضوی پیروز به کسب نشان طلا شد.

در حرکت یک ضرب ریحانه کریمی از خراسان رضوی با مهار وزنه 71 کیلوگرمی به رتبه نخست رسید. مهدیس میرزایی از زنجان با رکورد 54 کیلوگرم و دیانا کورانی از آذربایجان غربی با 46 کیلوگرم در رتبه های بعدی این بخش قرار گرفتند.

نماینده خراسان رضوی در حرکت دوضرب نیز با بالا بردن وزنه 90 کیلوگرمی اول شد. مهدیس میرزایی در این بخش وزنه 66 کیلوگرمی را بالای سر برد و ستایش زارعی از لرستان با 55 کیلوگرم سوم شد.

ریحانه کریمی در مجموع با 160 کیلوگرم به نشان طلا دست یابد. مهدیس میرزایی از زنجان با مجموع 120 کیلوگرم دوم شد و دیانا کورانی از آذربایجان غربی با 101 کیلوگرم به نشان برنز رسید.

رقابت های وزنه برداری نوجوانان دختر کشور در رده سنی 16 و 17 سال با حضور 23 تیم از 23 استان و با حضور 130 ورزشکار و 50 مربی در قالب یادواره 6544 شهید لرستان در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد برگزار می گردد و نفرات برتر برای اعزام به مسابقات بین المللی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت خواهند شد.

وبلاگ یاهو خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نشان طلا برای دختر وزنه بردار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان طلا برای دختر وزنه بردار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید