نشتی خط لوله گاز نورداستریم 1 در دریای بالتیک

به گزارش وبلاگ یاهو، بعضی مقامات اروپایی از نشتی گاز در دو قسمت از خط لوله نورداستریم 1 در دریای بالتیک خبر دادند.

نشتی خط لوله گاز نورداستریم 1 در دریای بالتیک

مقامات دریایی سوئد امروز (سه شنبه) هشداری در مورد دو نشتی از خط لوله گازی نورداستریم 1 در آب های دانمارک و سوئد در دریای بالتیک صادر کردند.

یک سخنگوی اداره دریایی سوئد (SMA) به خبرگزاری رویترز گفت: دو نشت در خط لوله گازی نورد استریم 1 مشاهده شد، یکی در منطقه مالی سوئد و دیگری در منطقه مالی دانمارک، آن ها بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. این نشتی ها در شمال شرقی جزیره بورنهولم دانمارک گزارش شده و هنوز معین نیست که چه چیزی باعث این نشت شده است.

یک سخنگوی دیگر از اداره دریایی سوئد هم گفت: ما نظارت خودمان را بیشتر نموده ایم تا مطمئن باشیم هیچ کشتی به این منطقه ها نزدیک نمی گردد.

اندکی پس از انتشار این خبر، وزارت انرژی دانمارک اعلام نمود که در پی نشتی گاز نورداستریم 1 بخش انرژی را در حالت آماده باش قرار داده است.

این در حالیست که به تازگی مقامات دانمارکی از دو نشتی در خط لوله نورداستریم 2 خبر داده بودند. آن ها روز گذشته از کشتی ها خواستند که به علت نشت گاز از نورداستریم 2، تا شعاع 5 مایلی دریایی در جنوب شرقی جزیره بورنهولم عبور نکنند.

قرار است امروز خط لوله بالتیک افتتاح گردد، خط لوله زیردریایی جدیدی که گاز نروژ را با ظرفیت سالانه 10 میلیارد متر مکعب در روز به لهستان می رساند.

وبلاگ یاهو بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نشتی خط لوله گاز نورداستریم 1 در دریای بالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشتی خط لوله گاز نورداستریم 1 در دریای بالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید