والیبال

از داشتن این بازیکنان خوشحالم ، پیش بینی پلی آف مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، رحمان محمدی راد شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در خصوص احتمال رها کردن بازی های پیش رو سپاهان گفت: اگر تصور می کردیم این بازی راحت است شاید با ترکیب دیگری به زمین می آمدیم...

25 فروردین 1401

برخورد فصلی به جای تثبیت قوانین در فدراسیون والیبال

برخورد فصلی با قوانین در حالی که این نتیجه همه پرسی ممکن است چهره لیگ را کاملاً تغییر دهد، ثبات و اعتبار لیگی که پسوند برتر را در پی خود دارد، خدشه دار می نماید.

18 بهمن 1400

کسب صندلی ششم والیبالیست های ناشنوا در قهرمانی دنیا

در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی دنیا که در ایتالیا در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با شکست برابر تیم ترکیه به صندلی ششم قهرمانی دنیا دست یافت.

19 مهر 1400

تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، پیش از این قرار بود مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا از هفتم تا یازدهم تیرماه امسال به میزبانی چین برگزار گردد که این کشور از میزبانی انصراف داد.

9 خرداد 1400

داورزنی: فدراسیون والیبال متعلق به فرد خاصی نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، امروز (یکشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گردید.

18 آذر 1399

کارخانه: با وجود جذب موسوی، هنوز تیم مان کامل نیست

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: با وجود جذب موسوی، تیم ما هنوز کامل نشده و در پست دریافت کننده که یکی از پست های مهم است، کمبود بازیکن داریم.

23 مرداد 1399

جالب ترین مرزهای بین کشورهای دنیا

خط های ساده روی زمین، چه طبیعی و چه به دست انسان ساخته شده باشند، در مکانی که به نظر بی معنی و غیر مهم می آید، یک فرهنگ را از فرهنگ دیگر جدا می نمایند. این خطها، از پر جنگ ترین و محافظت شده ترین نقاط روی سیاره زمین هستند. در حقیقت، یکی از قدیمی ترین مرزهای...

22 مرداد 1399

محدودیت بازیکنان تیم والیبال بانوان امید در استفاده از تلفن همراه

بازیکنان تیم امید والیبال بانوان کشورمان در طول مسابقات قهرمانی آسیا تنها چند ساعت حق استفاده از تلفن همراه را دارند.

8 فروردین 1399

10 بازیکن به اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی دعوت شدند

کمیته والیبال ساحلی از 10 بازیکن برای حضور در اردوی تیم های ملی که از هفتم دی ماه شروع می گردد، دعوت کرد.

22 بهمن 1398

گروه بندی تیم ملی والیبال در انتخابی المپیک معین شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم رقابت های المپیک 2020 از 17 تا 22 دی ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و قهرمان قاره آسیا جواز حضور در المپیک را کسب خواهد نمود.

14 دی 1398

خط آزاد، از تقابل با ولاسکو تا خیز برای طلای اینچئون

خبرنگاران: شاگردان کواچ در راه قهرمانی بازی های آسیایی، تیم کُره ای که میزبان است، ژاپنی هایی که به لهستان نرسیدند تا هدفشان فقط طلای اینچئون باشد و چین همواره مدعی را پیش رو دارند.

13 دی 1398