آلگری: رقابت های این فصل سری A متفاوت از سال قبل است

به گزارش وبلاگ یاهو، سرمربی بانوی پیر به شاگردانش هشدار داد که در فصل جاری سری A ایتالیا، رقابت نزدیکی برقرار است و دفاع از عنوان قهرمانی شان آسان نخواهد بود.

آلگری: رقابت های این فصل سری A متفاوت از سال قبل است

به گزارش وبلاگ یاهو، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا در دیداری خانگی پذیرای فروسینونه خواهند بود و در این بازی به دنبال دومین پیروزی فصل خود هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: ممکن است فردا به کوادرادو استراحت بدهم. فردا شرایط آلوارو موراتا را هم مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و براساس آن در خصوص انتخاب ترکیب تصمیم گیری می کنیم. تنها چیزی که قطعی است، بازی نکردن بوفون است که می خواهیم به او استراحت بدهیم و به جایش از نولیتو استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: حالا در دیداری خانگی باید به مصاف فروسینونه برویم. ما می خواهیم با پیروزی در این بازی به فرایند پیروزی های خود بازگردیم. در حال حاضر هم تنها به این بازی می اندیشیم و بس! تیم در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد و گلزنی های یوونتوس هم از راه خواهد رسید. بازیکنان هم در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. پیروزی در خانه جنوا خیلی مهم و حیاتی بود. یووه حالا به لحاظ تیمی پیشرفت کرده و در کنترل بازی به شرایط ایده آل تری رسیده است.

آلگری هدف اول تیمش در رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را گذر از مرحله گروهی بیان کرد. او اما با هشدار به شاگردانش که در این فصل چالش جدی برای دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت های سری A ایتالیا دارند، گفت: اینتر تیم خوبی را ساخته است، ولی این من را شگفت زده نکرد. آنها تیم مستحکمی دارند و بازیکنانش هم به صورت فردی خطرناک هستند. رقابت های این فصل سری A متفاوت از سال قبل است و چهره تیم های مدعی از ماه مارس 2016 (اسفند 94 و فروردین 95) مشخص خواهد شد.

سرمربی بیانکونری در خصوص مصدومان تیمش هم گفت: موراتا مسئله ای ندارد و تنها باید شرایط او را پیش از بازی مورد ارزیابی قرار دهیم. ماندزوکیچ بازیکنی خستگی ناپذیر است، ولی در برخوردی که با بازیکن حریف در بازی قبلی داشته، دچار کوفتگی شده است. مارکیزیو، خدیرا و آساموا هم حالا شرایط بهتری دارند.

منبع: تسنیم

به "آلگری: رقابت های این فصل سری A متفاوت از سال قبل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رقابت های این فصل سری A متفاوت از سال قبل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید