استقلال نباید تمرکزش را از دست بدهد، لیگ برتر پیشرفتی نداشته است

به گزارش وبلاگ یاهو، مرتضی یکه در گفت و گو با خبرنگاران و در مورد پیروزی سه بر صفر استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و صدرنشینی این تیم در سرانجام دور رفت لیگ بیست و یکم گفت: استقلال توانست در یک بازی کاملاً برتر نفت مسجد سلیمان بحران زده را با شکست بدرقه کند. نفتی ها سرمربی خود را از دست داده بودند و تیمشان هم در شرایط خوبی به سر نمی برد. از شانس بد آنها در هفته سرانجامی دور رفت با استقلال ملاقات داشتند که در این بازی یک شکست در کارنامه شان رقم خورد.

استقلال نباید تمرکزش را از دست بدهد، لیگ برتر پیشرفتی نداشته است

وی ادامه داد: آبی ها به قهرمانی و یا صدرنشینی در نیم فصل اول لیگ برتر دست پیدا نموده اند کمترین گل خورده، بیشترین گل زده بدون باخت و بیشترین امتیاز توانستند نیم فصل اول را با موفقیت به سرانجام برسانند. البته این موفقیت که بعد از گذشت 10 سال برای استقلال به دست آمده نباید کادر فنی و بازیکنان را دچار غرور کند. صدرنشینی در نیم فصل اول ارزش آنچنانی ندارد. درست است که طرفداران خرسند هستند زیرا بعد از سال ها هم در صدر جدول قرار دارند و هم فزونین رکوردها را در اختیار تیم شان می بینند اما باید کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه تمرکزشان روی قهرمانی در سرانجام فصل باشد.

یکه اعلام نمود: هنوز راه درازی تا سرانجام لیگ 21 به جای مانده، کادر فنی می داند 15 بازی سخت را در پیش خواهد داشت، بنابراین تمام تمرکز خود را باید به کار ببندد تا بتواند با جمع آوری امتیازات لازم در سرانجام فصل جام را بالای سر ببرد.

مهاجم پیشین استقلال توضیح داد: آبی پوشان نگاه ویژه ای هم به جام حذفی دارند. آنها باید از مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف پیکان تهران بروند مجیدی می داند که با سه بازی دیگر می تواند به قهرمانی در جام قهرمانی دست پیدا کند بنابراین احتیاج است که بازیکنانش را از لحاظ تمرینی، روحی و روانی آماده این ملاقات حساس کند. پیکان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. بازیکنان نباید در باد صدرنشینی بخوابند و فکر نمایند که به راحتی می توانند در این مرحله حساس جام حذفی پیکان را با شکست بدرقه نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که نیم فصل اول لیگ برتر نسبت به فصل گذشته پیشرفتی داشته یا خیر گفت: به جرأت می توانم بگویم لیگ ما پیشرفت آنچنانی نداشته. بیشتر زمین های تیم های لیگ فزونی که در آن بازی می نمایند از کیفیت بالایی برخوردار نیست. امکانات اولیه را نداریم و همین مساله باعث شد که یکی از تلخ ترین اتفاقات در فوتبال ما رقم خورده و تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند.

وی تاکید نمود: زمانی فوتبال ما پیشرفت خواهد نمود که همه ابزار و امکانات در اختیار باشگاه ها باشد، زمین تمرین مناسب، استادیوم اختصاصی، نبود مسائل اقتصادی و مسائل دیگر باعث می شودتا یک تیم پیشرفت کند اما این ابزارها و امکانات در فوتبال ما نایاب است بنابراین نمی توانیم انتظار داشته باشیم که فوتبال ما سال به سال حرکت رو به جلو داشته باشد.

یکه در سرانجام اعلام نمود: امیدوارم هر چه زودتر و با آغاز نیم فصل دوم تماشاگران بتوانند به استادیوم بیایند. نبود آنها تأثیر منفی در فوتبال ما گذاشته با توجه به اینکه خوشبختانه بیشتر مردم واکسن زده اند و دیگر شرایط گذشته وجود ندارد باید امیدوار باشیم که با هماهنگی مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال علاقه مندان بتوانند به استادیوم ها آمده و از تیم های محبوب شأن حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال نباید تمرکزش را از دست بدهد، لیگ برتر پیشرفتی نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید تمرکزش را از دست بدهد، لیگ برتر پیشرفتی نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید