این سورفیس همه فن حریف فقط 15 میلیون تومان!

به گزارش وبلاگ یاهو، این روزها طیف گسترده ای از لپ تاپ ها در بازار موجود است که می تواند انتخاب را سخت کند؛ در این گزارش به برترین لپ تاپ هایی که برای رفع کردن نیازهای دانش آموزان و دانشجویان ساخته شده است، پرداخته شده است.

این سورفیس همه فن حریف فقط 15 میلیون تومان!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ یاهو، چه دانشجوی طراحی باشید که به قدرت پردازش زیادی احتیاج دارید و یا دانشجو رشته های مهندسی، پزشکی و یا حتی علوم انسانی گزینه هایی در این گزارش برای شما وجود دارد.

Microsoft Surface Go 2

قیمت: 15.200.000

کمپانی مایکروسافت اخیراً از نسل نو تبلت های قابل حمل خود، سری Go رونمایی کرد که نقدها و تحسین های فراوانی را در پی خود داشت که چرا تغییر خاصی با نسخه قبلی ندارد و یا ارتقای بخش پردازنده که از نظر بسیاری کاملا راضی کننده است. تبلت های هیبریدی Surface Go 2 در کل با طراحی باریک و زیبای خود همیشه جز خوش دست ترین تبلت های بازار محسوب می شوند. تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با صفحه نمایش 10.5 اینچی از ساختار فلزی آلیاژ منیزیوم با ابعاد 245×175×8.3 میلی متر و وزن 552 گرم فراوری شده است و یکی از ویژگی خوب آن سیم کارت خور بودن آن است به نسبت کیفیت و کارایی می توان گفت قیمت مناسبی دارد.

البته در نظر داشته باشید که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت این محصول برای مکالمه قابل استفاده نخواهد بود. بالای نمایشگر دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی قرار گرفته است. درگاه USB Type-C هم از دیگر مزیت های طراحی این محصول به شمار می رود. 128 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت شما را از خرید کارت حافظه جانبی بی احتیاج نموده اما می توانید این مقدار را تا 256 گیگابایت هم افزایش دهید.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این سورفیس همه فن حریف فقط 15 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سورفیس همه فن حریف فقط 15 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید