تهدید ترامپ به اعتراضات عظیم در روز تایید نهایی ریاست جمهوری بایدن

به گزارش وبلاگ یاهو، تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر از برپایی اعتراضات عظیم در پایتخت کشورش اطلاع داد و مدعی شد که غیرممکن است در انتخابات شکست خورده باشد.

تهدید ترامپ به اعتراضات عظیم در روز تایید نهایی ریاست جمهوری بایدن

به گزار العالم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (شنبه) با انتشار پیغامی در توئیتر از برپایی اعتراضات عظیم در ششم ژانویه (17 دی ماه) در واشنگتن دی .سی، پایتخت ایالات متحده خبر داده است.

ترامپ در پیغام توئیتری خود با اشاره به گزارشی که پیتر ناوارو یکی از مشاوران ارشدش در مجله واشنگتن اگزمینر درباره وقوع تقلب در انتخابات منتشر نموده، مدعی شد که غیرممکن است در انتخابات شکست خورده باشد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیغام نوشت: پیتر ناوارو گزارش 36 صفحه ای را منتشر نموده که [عنوان می نماید] ادعای تقلب در انتخابات برای پیروزی ترامپ بیش از اندازه کافی است.

وی در ادامه نوشت: طبق آمار شکست [من] در انتخابات غیر ممکن است. اعتراضات عظیمی در [واشنگتن] دی .سی در روز ششم ژانویه در راه است. آنجا باشید، (اعتراضات ما) شدید خواهد بود.

ششم ژانویه مصادف با هفدهم دی ماه روزی است که اعضای کنگره برای تایید آرای الکترال کالج و پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا دور هم جمع خواهند شد.

علی رغم تأیید پیروزی بایدن در انتخابات با کسب 306 رأی الکترال بعد از بر گزاری جلسه رأی گیری در سراسر ایالات متحده، اما ترامپ همچنان از پذیرش شکست امتناع کرد.

ترامپ بعد از آنکه الکترال کالج یا مجمع گزینندگان ایالات متحده، بایدن را رسماً به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب کردند با انتشار پیغامی در توئیتر باز هم ادعای تقلب در انتخابات را بیان کرد.

تیم رئیس جمهور آمریکا شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی بوده بیان کردند اما این شکایت ها در چند ایالت رد شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تهدید ترامپ به اعتراضات عظیم در روز تایید نهایی ریاست جمهوری بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ به اعتراضات عظیم در روز تایید نهایی ریاست جمهوری بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید