حادثه دردناک در بزرگراه آزادگان با دو فوتی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ یاهو، در راستا شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده خلیج فارس یک دستگاه سواری سوزوکی به علت خستگی و خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد.

حادثه دردناک در بزرگراه آزادگان با دو فوتی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ یاهو، سرهنگ احسان موُمنی در مورد این خبر گفت: مقارن ساعت 12:10 دقیقه امروز دوشنبه مورخه 1400/01/16 در راستا شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده خلیج فارس یک دستگاه سواری سوزوکی در حال حرکت بوده که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده ناشی از رانندگی طولانی مدت در راستا سفر از شهر های استان های جنوبی به شهر تهران با قسمت عقب یکدستگاه کامیونت خاور برخورد و سپس از راستا اصلی خارج و با گاردریل و جدول کناری بزرگراه برخورد می کند.

وی گفت: بر اثر شدت ضربه وارده راننده به همراه یک سرنشین در محل حادثه فوت کرده و یک سرنشین دیگر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

سرهنگ احسان موُمنی توصیه کرد که رانندگان عزیز قبل از آغاز به رانندگی و یا مسافرت استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی نمودند در محل امن متوقف و پس از استراحت کافی به راستا خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حادثه دردناک در بزرگراه آزادگان با دو فوتی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه دردناک در بزرگراه آزادگان با دو فوتی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید