خبرنگاران دستگاه قضایی لرستان امیدواری مردم را به اعتماد تبدیل کرد

به گزارش وبلاگ یاهو، خرم آباد - خبرنگاران - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضا در استان با بهره مندی از تمام ظرفیت خود در جهت حفظ سلامت و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، امیدواری مردمی را به اعتماد عمومی تبدیل کرد.

خبرنگاران دستگاه قضایی لرستان امیدواری مردم را به اعتماد تبدیل کرد

بیژن دارایی روز سه شنبه به رسانه ها گفت: دادگستری لرستان با ورود فعال، بیطرفانه و شجاعانه همچنین نظارت مستقیم مقام ارشد قضایی استان توانست بر تمام فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت و با رویکرد پیشگیری و قضازدایی حافظ سلامت و امنیت انتخابات باشد.

وی اضافه نمود: در اجرای برنامه مربوط به انتخابات و در حالی که بسیاری از حوزه های انتخابیه استان جزو حوزه های حساس و دارای شرایط امنیتی قرمز بوده و با بهره مندی از ظرفیت تمامی اعضای ستادها بویژه نیروهای امنیتی و انتظامی توانستیم که سالم ترین و ایمن ترین انتخابات بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزنیم.

وی گفت: با بهره مندی از تمام ظرفیت دستگاه قضایی در جهت حفظ سلامت و امنیت انتخابات توأم با رعایت بی طرفی توانستیم که امیدواری مردمی را به اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضایی تبدیل کنیم.

دارایی اعلام کرد: سامانه جامع اطلاعات مردمی www.sajam.scpd.ir ظرفیت بسیار مناسبی در پیشگیری و برخورد با تخلفات و جرایم مربوط به بیماری کرونا می باشد، که با عضویت حدود یکهزار و 100 نفر دیده بان برای دریافت و پیگیری گزارش مربوط به آسیب های اجتماعی و جرائم فعال می باشد.

وی گفت: تا به امروز در راستای مسائل بیماری کرونا بیش از 100 گزارش به وسیله این سامانه واصل و در حال پیگیری است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگاه قضایی لرستان امیدواری مردم را به اعتماد تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه قضایی لرستان امیدواری مردم را به اعتماد تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید