خط آزاد، از تقابل با ولاسکو تا خیز برای طلای اینچئون

به گزارش وبلاگ یاهو، خبرنگاران: شاگردان کواچ در راه قهرمانی بازی های آسیایی، تیم کُره ای که میزبان است، ژاپنی هایی که به لهستان نرسیدند تا هدفشان فقط طلای اینچئون باشد و چین همواره مدعی را پیش رو دارند.

خط آزاد، از تقابل با ولاسکو تا خیز برای طلای اینچئون

کسی از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا، تعجب نکرد اما بعد از کسب مقام چهارم لیگ دنیای 2014، رسیدن ایران به جمع 16 تیم برتر دنیا را که در تاریخ والیبال ایران بی سابقه است، باید مهم ترین حرکت تیم ملی تا کنون دانست.

رسیدن به مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا آن قدر برای فدراسیون والیبال اهمیت داشت که رئیس این فدراسیون گفت پیش از پیوستن به تیم ملی در لهستان، تمام تلاشش را می نماید تا دست خالی به این کشور نرود. داورزنی حتی به دنبال این بود تا مصوبه ای از دولت بگیرد تا جایزه ویژه ای برای این گونه افتخارات منحصر به فرد به تیم ملی تعلق بگیرد.

حالا تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار توانسته است به مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا صعود کند. شاگردان کواچ پیروز شدند دور اول مسابقات والیبال قهرمانی دنیا را با 11 امتیاز به سرانجام برسانند تا بعد از فرانسه در صندلی دوم گروه خود باشند.

بنابراین از کاروان والیبال ایران انتظار می رود که فقط و فقط با جام قهرمانی بازی های آسیایی به تهران برگردند. کادر فنی و مسئولان فدراسیون در این بین وظیفه دارند تیمی را که 6 ماه اردوی متوالی را پشت سر گذاشته، در لیگ دنیای چهارم شده، برای انجام 4 بازی تدارکاتی به آمریکا رفته و خسته از شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا است در مدت 4 یا 5 روز از نظر ذهنی و بدنی آماده کسب مدال طلای آسیا کند.

شاگردان کواچ در راه قهرمانی بازی های آسیایی، تیم کُره ای که میزبان است، ژاپنی هایی که به لهستان نرسیدند تا هدفشان فقط طلای اینچئون باشد و چین همواره مدعی را پیش رو دارند.

و حالا جای مدال طلای بازی های آسیا در کلکسیون افتخارات فدراسیون والیبال خالی است، عنوانی که بسیاری ایران را شانس اول رسیدن به آن می دانند.

منبع: تسنیم

به "خط آزاد، از تقابل با ولاسکو تا خیز برای طلای اینچئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط آزاد، از تقابل با ولاسکو تا خیز برای طلای اینچئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید