فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی درگذشت

به گزارش وبلاگ یاهو، فراز بهزادی شاعر، منتقد ادبی و صاحب آثاری، چون بگو در ماه خاکم نمایند دیشب بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی درگذشت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ یاهو، فراز بهزادی شاعر، منتقد ادبی و صاحب آثاری چون بگو در ماه خاکم نمایند دیشب بر اثر ایست قلبی درگذشت. محسن میرکلایی از نزدیکان این شاعر فقید گفت: فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی و مدرس دانشگاه، دیشب آدینه 20 اسفند 1400 بر اثر ایست قلبی دنیا را بدرود گفت. بهزادی در سال 1360 در خانواده ای ادیب و شاعرپرور از منطقه دشتی استان بوشهر به دنیا آمد. او نخستین شعرهایش را در مطبوعات بوشهر و ایران از جمله نسیم جنوب و کارنامه منتشر کرد.

وی اضافه کرد: نخستین دفتر او با عنوان بگو در ماه خاکم نمایند در سال 1381 و به وسیله انتشارات نیم نگاه منتشر شد و با استقبال بی نظیر روبرو شد. از جمله مقاله ای با عنوان فراز میوه ای همواره تلخ به قلم زنده یاد منوچهر آتشی درباره این کتاب نگاشته شد. دومین دفتر شعر ایشان با عنوان عصر گرد وُ خاکسپاری من در سال 1396 به وسیله انتشارات هشت منتشر شد. بهزادی این روز ها در حال آماده کردن سرانجام نامه دکتری خود بود. بعلاوه او همسر سمیرا چراغ پور شاعر معاصر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید