فضای آشپزخانه خود را با یخچال MoodUp ال جی تازه کنید

به گزارش وبلاگ یاهو، از ظاهر آشپزخانه خود خسته شده اید؟ چاره کار یخچال MoodUp ال جی است!

اگر از رنگ یکنواخت یخچال خانه­تان خسته شده اید، یخچال نو MoodUp ال جی با درب­هایی مجهز به پنلLED با قابلیت تغییر رنگ، بنا به حس وحال شما و یا با توجه به دکوراسیون دلخواه آشپزخانه حال و هوای خانه­تان را تازه می­کند.

فضای آشپزخانه خود را با یخچال MoodUp ال جی تازه کنید

این یخچال که نخستین بار در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد، علاوه بر آنکه دارای قابلیت های پیشرفته خنک­نمایندگی و سازگار با خانه های هوشمند است، با داشتن درب­های LED با قابلیت تغییر رنگ و مجهز بودن به اسپیکرهای داخلی برای پخش موسیقی، تجربه ای تازه برای کاربران خود رقم می زند.

به وسیله برنامه LG ThinQ™، کاربران می توانند از بین 22 رنگ برای پنل درب بالایی و 19 رنگ برای درب پایین انتخاب نمایند، که به آنها امکان تغییر ظاهر یخچال و محیط آشپزخانه را می دهد. کاربران بعلاوه می توانند ظاهر پنل ها را شخصی سازی نمایند و با اعمال تم های رنگی متنوع و مجذوب کننده حال و هوا را بهبود ببخشند.

در یخچال MoodUp ال­جی، سطح تازهی از شخصی سازی استفاده شده­است، چرا که کاربران می توانند به وسیله اتصال تلفن هوشمند خود به یخچال، رنگ یخچال را مطابق میل خود تغییر دهند.

این یخچال مجهز به بلوتوث بوده و علاوه بر تلفن، می توان تلبت، لپ تاپ و کامپیوتر را به آن متصل نمود و به وسیله اپلیکیشن ها یا لیست پخش LG Music Selection، موسیقی مورد علاقه خود را به وسیله آن پخش کرد. ویژگی مجذوب کننده دیگر MoodUp، تغییر رنگ پنل های LED هم گام با موسیقی در حال پخش است و بدین ترتیب آشپزخانه از فضایی دلگیر، به محیطی شاد و سرگرم نماینده تبدیل خواهد شد.

یخچالMoodUp علاوه بر بلوتوث، قابلیت اتصال به شبکه WiFi را نیز دارد و به لطف فناوری هوش مصنوعی(AI) به کار رفته در این یخچال از توانایی تشخیص صدای ال­جی نیز می توان در آن بهره برد.

از دیگر ویژگی های این یخچال، چشمک زدن پنل ها هنگام نزدیک شدن کاربر به آن است؛ به گفته ال جی درب این یخچال شب ها با تشخیص حرکت کاربر در محیط، پرنورتر می گردد تا کاربر راحت تر به آن دسترسی پیدا کند. این گزینه برای افرادی که نیمه شب هوس خوراکی­های خوشمزه می نمایند و نمی خواهند چراغ آشپزخانه را روشن نمایند بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های متمایز این یخچال، چشمک زدن مداوم پنل های درب LED، در صورت باز ماندن طولانی مدت درب یخچال است. از مجذوب کنندهیت های دیگری که می توان به آن اشاره نمود، چشمک زدن پنل ها در صورت نزدیک شدن افراد به آن است که نوعی خوشامدگویی محسوب می گردد.

افرادی که می خواهند ظاهر آشپزخانه شان کلاسیک­تر باشد، یا بسته به شرایط، نیازی به تغییر رنگ آن ندارند، می توانند پنل های LED را خاموش نمایند تا رنگ یخچالشان سفید و خاکستری باشد. در این صورت رنگ سفید، Lux White و رنگ خاکستری Lux Gray خواهد بود.

روزگاری که یخچال تنها مواد خوراکی و نوشیدنی ها را تازه و خنک نگه می داشت به سر آمده است. امروزه لوازم هوشمند آشپزخانه به اینترنت متصل می شوند، دربهای شیشه ای شفاف و TV-sporting دارند و آشپزخانه را به محیطی سرگرم نماینده تبدیل می نمایند، و نوآورانه­ترین نمونه چنین لوازمی یخچال MoodUp LG است.

منبع: فوت و فن

به "فضای آشپزخانه خود را با یخچال MoodUp ال جی تازه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای آشپزخانه خود را با یخچال MoodUp ال جی تازه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید