راستا ورود به تفرجگاه های ایلام مسدود شد

به گزارش وبلاگ یاهو، رئیس پلیس راه ایلام گفت: با هدف کنترل بیشتر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی جهت تفرجگاه های این استان امروز و فردا (پنج شنبه و آدینه) مسدود است.

راستا ورود به تفرجگاه های ایلام مسدود شد

به گزارش وبلاگ یاهو به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنج شنبه اضافه نمود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه های استان امروز پنج شنبه و فردا آدینه مسدود است.

وی اضافه نمود: پلیس راه استان ایلام در آماده باش کامل است و با استفاده از دوربین های ثابت و سیار، خودروهایی را که به این دستورالعمل بی توجهی نمایند متوقف و برابر مقررات اعمال قانون می نماید.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید نمود: سهم ما برای کنترل کرونا خارج نشدن از منزل برای انجام کارهای غیرضروری است تا مسئولان هم بتوانند به سهم خود برای مهار این بیماری که باید جدی گرفته گردد با فراغ بال بیشتری عمل نمایند.

سرهنگ همتی زاده اضافه نمود: پلیس راه استان ایلام هم به عنوان دستگاهی که وظایفی بر عهده دارد کوشش می نماید با همکاری مردم به قطع زنجیره این بیماری یاری کند.

وی در سرانجام و با خواهش از مردم برای ماندن در منزل و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی، یادآور شد: بدون شک اگر عموم شهروندان به توصیه های گفته شده عمل نمایند زودتر می توانیم بر کرونا غلبه و شاهد بازگشت به شرایط عادی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "راستا ورود به تفرجگاه های ایلام مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا ورود به تفرجگاه های ایلام مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید