چشیدن طعم لذیذ دنده کباب در برترین رستوران های کرمانشاه

به گزارش وبلاگ یاهو، یکی از بخش های جذای هر سفری شکم گردی یا همان گردشگری غذا است و برای همواره طعمش زیر دندان هایمان میماند. خب هر شهری از ایران بزرگ غذاهای منحصر به فرد خودش داره که در یک سفر چنده روز باید طعم لذید آن را چشید. کرمانشاه در غرب ایران غذاهای معروف کرمانشاهی چون خورش خلال، کنگر، آش سورانه، شلمین ودنده کبابی است. البته غذاها محدود به تعدادی که نام بردیم نمیشه و تعداد بیشتری دارد. اگر اهل مصرف زیاد گوشت هستید و میخواهید یک غذای گوشتی پرملات و لذیذ نوش جان کنید خبرنگاران به شما پیشنهاد میدهد که غذای دنده کبابی در کرمانشاه تجربه کنید و با خوردن آن مراقب باشید که انگشت هایتان را نخورید. دنده کبابی یکی از مهم ترین غذاهای کرمانشاه است که غذای اعیانی به شمار می آید و در قدیم در عروسی های کرمانشاه حتما سرو میشده است.

چشیدن طعم لذیذ دنده کباب در برترین رستوران های کرمانشاه

این غذا از گوشت ترد گوسفند پخته می گردد. که شبیه شلیلک می باشد اما بوی و رنگ و طعمش فرق دارد. در کرمانشاه آن را روغن حیوانی، رب گوجه فرنگی ، زعفران کباب می نمایند. این غذا محبوبیت بالایی در بین مسافران دارند و هرکسی به کرمانشاه می رود دوست دارد طعم غذای دنده کبابی را بچشد. وبلاگ یاهو میخواهد برترین رستوران های کرمانشاه که دنده کبابی خوبی دارد به شما مخاطب اهل سفر معرفی کند. در پختن گوشت دنده کبابی زمان زیادی ضروری است تا گوشت آن مغز پخت و آبدار گردد پس پختن و کباب کردنش کار هر کسی نیست. این غذا با نان و هم با برنج سرو میگردد که در کنارش پیاز و ریحان ک نارنج و یا لیمو است. خوردن نارنج و لیمو همراه آن از قلم نیاندازید چون به هضم غذا یاری می نماید. خب حالا فهرست برترین رستوران کرمانشاه را بخوانید تا در سفرتان در یک رستوران ناب و با کیفیت طعم غذای دنده کبابی را بچشید.

برترین رستوران ها در کرمانشاه: دنده کلب طاق بستان

شهر کرمانشاه رستوران های متعددی دارد که هر کدام در پخت غذا دنده کبابی تبحر دارند. در سفر به کرمانشاه حتما سری به طاق بستان میزنید تا اثر به یادماندنی از روزگار ساسانیان ببنید. در اطراف مغازهای متعددی است که یکی از آن ها دنده کباب طاق بستان است و از رستوران معروف منطقه است و یکی از برترین رستوران های کرمانشاه محسوب می گردد که فقط دنده کباب دارد و غذای دیگری در منوی رستوران مشاهده نمی گردد. این رستوران در وعده نهار و شام پذیرای مشتریان است و پارکینگ اختصاصی نیز دارد و مجهز به خدمات پرداخت الکترونیک است. اما یادتان باشد در ایام تعطیلات و آخر هفته ها نیازمندید که میزی رزور کنید چون ممکن است پیروز نشوید که در این رستوران غذای را میل کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان پدر، خیابان دانشگاه

رستوران هتل جمشید، محیط لوکس و آرام بخش

اگر دوست دارید در یکی از برترین رستوران کرمانشاه خوردن دنده کباب را تجربه کنید که محیط آرام و بسیار تمیز و لوکس داشته باشد وبلاگ یاهو به شما رستوران هتل جمشید معرفی میکند. این رستوران یکی از غذاهای معروفش دنده کباب است و منو کاملی از غذاهای ایرانی و کرمانشاهی دارد. این رستوران تنوعی در نوشیدنی ها، پیش غذاها و دسرها را نیز دارد.

آدرس: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان

کبابی دنده حیدری از مغازه های سنتی کرمانشاه

خب در حوالی مجموعه تاریخی طاق بستان رستوران دنده کبابی کم نیست اما یکی از معروف ترین رستوران های کرمانشاه دنده کبابی حیدری است که شکل و شمایل سنتی خود حفظ نموده است و ساختمان حدود 70 سالی قدمت دارد که دارای تخت است و باید کفش ها از پایتان دراورید به سبک ایرانی در تخت بنشید تا بساط سفر برایتان پهن گردد و غذای دنده کباب خود را سفارش دهید.

آدرس: کرمانشاه بلوار دانشگاه، نزدیک طاق بستان

رستوران بهارستان کرمانشاه محیطی باز

اگر دوست دارید در محیط باز و الاچیق مانند بنشیند و در کنار غذا خوردن از هوای مطبوع در سفر خودتان لذت ببرید وبلاگ یاهو به شما رستوران بهارستان در نزدیک طاق بستان را پیشنهاد می نماید که از برترین رستوران های کرمانشاه به شمار می رود و خدمات خوبی به مشتریان خود همواره میدهد. الاچیق های آن شیشه هم دارد که در فصل سرما اگر مسافر شهر بودید با وسایل برقی داخل گرمای لازم موجود است. اگر در برایتان خوش جهت یکی دیگر از رستوران های کرمانشاه است.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، روبروی محوطه تاریخی طاق بستان، خیابان چمبشیر، کنار رودخانه

رستوران سه کاج، رستورانی با فضای باز

خب اگر دوست دارید در زیر سایه سار درخت بشیند و بروی تخت های سفره غذا برایتان پهن گردد رستوران سه کاج، از گزینه های خوب برای انتخاب است. این رستوران به خاطر فضای و درخت و حوض و تخت کاملا سبک ایرانی دارد و از برترین رستوران کرمانشاه است و از آن مهم تر میتوانید تجربه دنده کبابی خوشمزه در آن داشته باشید و از آن لذت ببرید.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، جنب شهر شادی (داخل محوطه)

رستوران حافظ در قلب شهر کرمانشاه

اگر در مرکز شهر بودید و غذای دنده کبابی دلتان خواست نگران تباشید در داخل مرکز شهر چندین رستوران خوب است که می توانید آن را انتخاب کنید. یکی از برترین رستوران کرمانشاه درمرکز شهر رستوران حافظ است که دارای فضای حیات است.این رستوران هم تخت دارد و هم میز جایگاه و هر کدام را میتوانید به میل خود انتخاب کنید. در حیاط گل و گل کاری و درخت موجود است که فضای رستوران دو چندان مطبوع نموده است. خب این رستوران منوی کاملی از غذاهای ایرانی و کرمانشاهی دارد. و دنده کبابی این جا نیز حرف ندارد و اگر با گروه های متنوع و خانواده سفر میکنید و سلیقه تان جور درنمی آید منوی کاملی برای سفارش دارد.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اشرفی اصفهانی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی

رستوران پارک کوهستان

خب اگر میخواهید کنار کوه های کرمانشاه غذای خود را نوش جان کنید و از فضای با منظره بینظیر طبیعت لذت ببرید رستوران پارک کوهستان یکی از برترین رستوران کرمانشاه است که در موقعیت طبیعتی خوبی قرار گرفته است. در این رستوران هم انواع غذای ایرانی و غذاهای محلی کرمانشاه است و طعم غذای دنده کبابی میتوانید نزدیک دامنه کوه تجربه کنید و اوقات خوشی داشته باشید. ساختمان رستوران در دو طبقه ساخته شده است و فضای شیک با معماری زیبا دارد و دارای حیاط نیز هست. پارکینگ اختصاصی ندارد اما فضای برای جای پارک ماشین در اطراف رستوران فراهم است.

آدرس: کرمانشاه،پارک کوهستان،پایین تر از آبشار

رستوران رضایی: کوبیده و دنده کباب

اگر در بین همسفران کسی بود که کوبیده میخواهد و تعدادی دنده کبابی به تفاهم نرسیدید که یک غذا سفارش دهید نگران نباشید. میتوانید به رستوران رضایی بروید و هم دنده کبابی و هم کباب کوبیده سفارش دهید که در هر دو غذا طعم عالی و بینظیری دارد و از برترین رستوران کرمانشاه در دنده کبابی و کباب کوبیدا است. این رستوران یک طبقه است و داخل آن طراحی و دیزاین خوبی دارد و نمای بیرونی آن با پنجره های طاق دارد به سبک معماری ایرانی دیزاین شده است.

آدرس: کرمانشاه، میدان پدر، خیابان طاق بستان

رستوران ارگ، رستوران در مرکز خرید

اگر در سفر به خرید رفتید و در مجتمع تجاری ارگ بودید و نیازی به یک رستوران سنتی داشتید وبلاگ یاهو به شما رستوران ارگ پینشهاد میوند که فضای داخلی آن با طراحی چوبی است و با انواع سفالینه های ابی نیز تزیین شده است. این رستوران هم انواع غذای های ایرانی دارد که میتوانید خورش های خوب کرمانشاه و دنده کباب در آن تجربه کنید.

تعداد رستوران های خوب کرمانشاه که غذاهای لذید و خوشمزه ارائه کند کم نیستند و این بخشی از برترین رستوران کرمانشاه بود که به شما معرفی کردیم. وبلاگ یاهو در سفر به کرمانشاه برترین تجربه ها و شکم گردی ها آرزو میکند. و به شما مخاطب اهل سفر پیشنهاد می نماید که حتما در هر سفری از غذاهای محلی و شاخص منطقه را تحربه کنید و همواره با یاداوری اش طعم آن را در زیر دندانتان به یاد بیاورید.

منبع: الی گشت

به "چشیدن طعم لذیذ دنده کباب در برترین رستوران های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشیدن طعم لذیذ دنده کباب در برترین رستوران های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید