اخبار مجلس

فاضلاب بعضی منطقه ها وارد نهرها می گردد ، ایجاد 50 مخزن آب اضطراری در مرکز ، سرنوشت همراه سرای تهران به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی بالغ بر 50 مخزن آب اضطراری در مرکز تا سرانجام اطلاع داد و گفت: ایجاد چند همراه سرا برای همراهان بیماران در مراکز شهر در حال پیگیری است و این همراه سراها به زودی مورد بهره برداری...

5 شهریور 1401

تعهدات معوق ایران خودرو به کمتر از 10 هزار دستگاه رسید

با وجود تعهدات معوق، کمبود قطعات خاص خارجی از جمله ECU و ریزتراشه ها همچنان ادامه دارد و خودروسازان همچنان محصول ناقص می سازند و روانه انبار می کنند. بر اساس آمار و اطلاعات عرضه خودرو به مشتریان و افزایش عرضه در دی ماه، تعهدات معوق ایران خودرو به 9 هزار...

7 مرداد 1401

اعلام نرخ های پیشنهادی شهرداری برای کرایه های 96

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی لایحه افزایش نرخ وسایل حمل و نقل عمومی در کمیسیون مربوطه در شورای شهر تهران خبر داد.

25 تیر 1401

صادرات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار آزاد شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات تخم مرغ نطفه دار به اندازه 5 میلیون عدد در ماه و جوجه یک روزه به اندازه یک میلیون قطعه در روز به منظور مدیریت فراوری و بازار گوشت مرغ و جوجه یک روزه آزاد شد.

12 تیر 1401

حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی نقش آفرین است

خبرگزاری خبرنگاران-نماینده مجلس و عضو ناظر در شورای عالی فضایی گفت: دنیا در حوزه فضایی نگاه اقتصادی معناداری دارد و ما هم در کشور باید به بخش خصوصی اجازه حضور بیشتری دهیم و این امور را خیلی حاکمیتی و در محیط بسته تعریف نکنیم تا فضا برای دانشجویان باز...

13 خرداد 1401

نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه گیلان اعلام شد

نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه گیلان از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام شد.

2 خرداد 1401

اقدامات ناکافی دستگاه ها برای کاهش آلودگی هوا

با نزدیک شدن به فصل پاییز بار دیگر معضل تشدید آلودگی هوای شهرها و راهکارهای مقابله با آن مطرح می گردد. هرچند راهکارهای مقابله با آلودگی هوا سال ها است که در قانون هوای پاک معین شده است اما به آن توجه کافی نشده است.

30 شهریور 1400

میراسماعیلی: پیش شرط فدراسیون جهانی جودو خط قرمز ماست

آرش میراسماعیلی درباره صدور حکم محرومیت 4 ساله جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی، گفت: مدت 2 سال است درگیر این پرونده بودیم. فدراسیون جهانی ابتدا رای خود را مبنی بر تعلیق نامحدود و دائم جودوی ایران و با تعیین پیش شرط صادر کرد که برای کشورمان خیلی سنگین...

22 تیر 1400

ضوابط استفاده از رمزارزهای داخلی برای واردات تصویب شد

هیأت عامل بانک مرکزی ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی توسط واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت را صرفاً به منظور انجام پرداخت های ارزی بابت واردات و با رعایت مجموعه مقررات ارزی تصویب کرد.

25 اردیبهشت 1400

اشرفی غنی انتخابات را اصل انتقال قدرت در افغانستان دانست

خبرگزاری خبرنگاران- اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان گفت: انتقال قدرت از طریق انتخابات در افغانستان یک اصل غیرقابل معامله و سازش است.

12 فروردین 1400

خبرنگاران سخنگوی کاخ سفید:چگونگی جوابگو کردن ترامپ به عهده سنا است

نیویورک- خبرنگاران- سخنگوی کاخ سفید درباره نظر رئیس جمهوری این کشور برای جوابگو کردن دونالد ترامپ، گفت بایدن در سنا حضور ندارد و این به سناتورها بستگی دارد.

5 اسفند 1399

پس لرزه های اظهارات جنجالی اردوغان

خبرنگاران : پس لرزه های اظهارات جنجالی اردوغان همچنان ادامه دارد، نمایندگان مجلس در رأس این واکنش ها در فضای مجازی یا در قالب گفتگو نقدها خود از این اظهارات را مطرح کردند.

3 بهمن 1399

دیوان عالی آمریکا درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را رد کرد

دیوان عالی آمریکا روز سه شنبه درخواست جمهوری خواهان ایالت پنسیلوانیا برای ابطال پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این ایالت کلیدی را رد کرد.

27 دی 1399

پرونده آل کثیر همچنان در کمیته استیناف AFC در حال بررسی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به درج مطالبی درباره تائید رأی پرونده محرومیت مهاجم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به اطلاع می رساند آنچه انتشار یافته است، همان شرح تفصیلی رأی کمیته انضباطی در این پرونده...

8 آذر 1399

تشکیل نظام مهندسی پزشکی یک چالش بزرگ یا یک فرصت برای کشور؟

لزوم اجرای برنامه دقیق در راستای تولید و نگه داشت تجهیزات پزشکی و پرورش متخصصان این حوزه در کشور می تواند بازوی اجرایی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور را قوی تر از همیشه کند.

10 آبان 1399

از مکانیسم ماشه و نحوه فعال شدنش تا دستاوردهای جدید تسلیحاتی

در بسته خبری امروز در عالم سیاست چه خبر بود به اخبار مهم بیست و ششمین روز مرداد ماه در حوزه سیاسی می پردازیم.

12 مهر 1399

خبرنگاران سرمایه گذاری700 میلیارد تومانی برای ساخت کارخانه سیمان راسک

چابهار- خبرنگاران- فرماندار راسک در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی برای ساخت کارخانه سیمان این شهرستان را شاهد هستیم که امیدواریم با راه اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم بیش از 450 نفر و حدود هزار و 500 نفر بصورت غیر مستقیم فراهم...

8 شهریور 1399

برنامه ویژه فدراسیون تیروکمان برای زهرا نعمتی، جذب مربی خارجی

به گزارش خبرنگاران، زهرا نعمتی که با قهرمانی در بازی های پارالمپیک 2012 لندن نام خود را به عنوان اولین بانوی مدال آور طلا در سطح بازی های المپیک و پارالمپیک در ورزش ایران ثبت کرد، از امیدهای کاروان پارالمپیک برای قهرمانی در توکیو به حساب می آید.

21 تیر 1399

مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون بودجه درباره گزارش تفریغ بودجه 97

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون بودجه برای آنالیز گزارش تفریغ بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس اطلاع داد.

31 خرداد 1399

دموکرات ها و جمهوری خواهان در آستانه توافق بر سر لایحه جدید مقابله با کرونا

دموکرات ها با جمهوری خواهان آمریکا درباه لایحه پاسخگویی جدید به ویروس کووید-19 در شرف توافق هستند.

25 خرداد 1399
تعداد: (26)