اخبار سیاسی

پربازدیدترین اماکن تاریخی در نوروز سال جاری ، کدام استانها مقاصد نخست بازدیدکنندگان بوده اند؟

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام آمار بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی، پربازدیدترین اماکن تاریخی تا دوم فروردین ماه 1402 را معرفی کرد.

4 فروردین 1402

رئیسی: دسترسی آسان مردم به اینترنت امری لازم است

رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع تر خدمات را امری ضروری دانست و بر کوشش بیشتر دست اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.

20 بهمن 1401

تشریح سرویس های دیجیتال و یوزکیس های 5G در بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2021، در جریان سرویس های دیجیتال و پروژه های عملیاتی مبتنی بر 5G و IOT این اپراتور نهاده شد.

10 دی 1401

آمریکا: آزمایش موشکی تازه کره شمالی محکوم است

وزارت خارجه آمریکا اقدام اخیر کره شمالی در آزمایش یک موشک بالستیک تازه را محکوم کرد.

13 مهر 1401

فاضلاب بعضی منطقه ها وارد نهرها می گردد ، ایجاد 50 مخزن آب اضطراری در مرکز ، سرنوشت همراه سرای تهران به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی بالغ بر 50 مخزن آب اضطراری در مرکز تا سرانجام اطلاع داد و گفت: ایجاد چند همراه سرا برای همراهان بیماران در مراکز شهر در حال پیگیری است و این همراه سراها به زودی مورد بهره برداری...

5 شهریور 1401

امامزاده داوود تهران ، لذت زیارت و سیاحت در طبیعتی خوش آب و هوا

اگر از تهرانی ها بپرسی، امامزاده داوود را خوب می شناسند. در فکر بسیاری از تهرانی ها زیارت امامزاده داوود ، حس و حال دیگری دارد. انگار که خاطره معنوی زیارت این امامزاده با نوعی لذت و هیجان گره خورده است. امامزاده داوود تهران هرآنچه بخواهید در کنار هم دارد....

14 مرداد 1401

واکنش آمریکا به تهدیدات رهبر کره شمالی

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات کیم جونگ اون مبنی بر آمادگی کشورش برای رویارویی نظامی هسته ای با واشنگتن پاسخ داد.

11 مرداد 1401

تعهدات معوق ایران خودرو به کمتر از 10 هزار دستگاه رسید

با وجود تعهدات معوق، کمبود قطعات خاص خارجی از جمله ECU و ریزتراشه ها همچنان ادامه دارد و خودروسازان همچنان محصول ناقص می سازند و روانه انبار می کنند. بر اساس آمار و اطلاعات عرضه خودرو به مشتریان و افزایش عرضه در دی ماه، تعهدات معوق ایران خودرو به 9 هزار...

7 مرداد 1401

چقدر می توان به وعده های مالی پوتین و روسیه اعتماد کرد؟

اعتماد نوشت: سفر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را به تهران می توان سفری اثرگذار دانست. این نوع ارتباطات به حذف بسیاری از موانع و مسائل یاری می نماید و طبیعتا توجه ها را به سمت همکاری های بیشتر پیش می برد، ولی اگر فکر کنیم که این نوع تعامل های دیپلماتیک...

6 مرداد 1401

ملاقات بایدن با پادشاه عربستان

رئیس جمهور آمریکا که در کاخ السلام در جده مورد استقبال ولیعهد عربستان قرار گرفته بود با ملک سلمان پادشاه ین کشور ملاقات کرد.

4 مرداد 1401

تور بازدید از قنات جهانی زارچ برگزار می شود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، تور بازدید از قنات جهانی زارچ برگزار می شود.

3 مرداد 1401

ابلاغ مراتب ثبت ملی 10 میراث فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر به استاندار کرمانشاه

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ابلاغ مراتب ثبت ملی 10 میراث فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر به استاندار کرمانشاه صورت پذیرفت.

31 تیر 1401

راه تحقق زیارت مطلوب، میزبانی مناسب از زائران است

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: تحقق زیارت مطلوب لازم است و رفتار میزبانی از عوامل موثر و مهم در این راستاست.

27 تیر 1401

خواهان تقویت هرچه بیشتر روابط با ایران هستیم

رئیس دستگاه دیپلماسی ارمنستان در پیغام تبریکی به همتای ایرانی خود بر تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه تاکید نمود.

26 تیر 1401

اعلام نرخ های پیشنهادی شهرداری برای کرایه های 96

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی لایحه افزایش نرخ وسایل حمل و نقل عمومی در کمیسیون مربوطه در شورای شهر تهران خبر داد.

25 تیر 1401

واکنش وزارت خارجه به خبر احتمال ملاقات وزرای خارجه ایران و عربستان

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا خبر جدیدی در مورد مذاکرات ایران و عربستان سعودی مطرح شده است، تاکید نمود: تحول جدیدی از زمان آخرین دور مذاکرات تا به امروز رخ نداده است.

13 تیر 1401

صادرات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار آزاد شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات تخم مرغ نطفه دار به اندازه 5 میلیون عدد در ماه و جوجه یک روزه به اندازه یک میلیون قطعه در روز به منظور مدیریت فراوری و بازار گوشت مرغ و جوجه یک روزه آزاد شد.

12 تیر 1401

تذکر مجلس به وزیر کشاورزی ، لزوم عرضه نهاده به وسیله سامانه بازارگاه

نماینده شاهین شهر در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی، لزوم توزیع فوری نهاده دامی در سامانه بازارگاه جهت جلوگیری از بحران محصولات و فرآورده های دامی و برطرف مسائل دامداران را متذکر شد.

11 تیر 1401

زمان واریز آخرین یارانه معیشتی اعلام شد!

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: بیست وهشتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز سه شنبه (دهم اسفندماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

21 خرداد 1401

حضور وزیر ورزش و اسکوچیچ در آزادی

ملاقات محبت آمیز تیم ملی فوتبال ایران و گل گهر تماشاگران ویژه ای داشت.

19 خرداد 1401
تعداد: (191)