آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می گوید

به گزارش وبلاگ یاهو، برآورد های بسیاری درباره ساخت فصل دوم سریال گامبی وزیر وجود دارد و آنیا تیلور-جوی، بازیگر نقش اصلی این مجموعه پس از دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک سریال کوتاه از علاقه خود برای حضور دوباره در نقش بث هارمن گفته است.

آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می گوید

گامبی وزیر یکی از غافلگیری های دنیای سینما و تلویزیون در سال 2020 بود. این مینی سریال توانست با 62 میلیون بیننده طی 28 روز (4 هفته) به پربیننده ترین مینی سریال دارای فیلم نامه منتشر شده در نتفلیکس تا به امروز تبدیل گردد. هم زمان با پخش این سریال، جست وجوی عبارت چگونه شطرنج بازی کنم؟ در گوگل به بالاترین سطح خود طی 9 سال اخیر رسید و شرکت eBay هم خاطرنشان کرد که جست وجوی شطرنج و صفحه شطرنج در این پلتفرم 273 درصد رشد داشته است.

  • نقد سریال گامبی وزیر (Queens Gambit)؛ سنتوری به سبک رویای آمریکایی

نتفلیکس گامبی وزیر را بر اساس رمانی به همین نام نوشته والتر تویس در قالب یک سریال کوتاه ساخت، اما موفقیت های چشم گیر آن این پرسش را ایجاد کرد که آیا ادامه ای برای گامبی وزیر ساخته می گردد؟ حالا آنیا تیلور-جوی ستاره جوان این مجموعه در برنامه تلویزیونی سرگرمی امشب درباره احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال گامبی وزیر صحبت نموده است:

سریال گامبی وزیر، داستان زندگی دختر شطرنج باز یتیمی به نام بث هارمن را روایت می نماید که با استفاده از تکنیک گامبی وزیر در دهه 1950 و 1960 میلادی میخواهد صندلی خود در دنیای شطرنج را اثبات کند، اما رنجش های دوران کودکی و اعتیاد به مواد مخدر رسیدن به این هدف را سخت می نمایند. گامبی وزیر یکی از از قدیمی ترین گشایش ها در بازی شطرنج به شمار می رود و امروزه هم در بین استادان عظیم شطرنج رایج است.

این مینی سریال 7 قسمتی به کارگردانی اسکات فرانک هم اکنون به وسیله نتفلیکس در دسترس است و از میان بازیگران آن می توان به بیل کمپ، هری ملینگ، ماریل هلر و توماس سنگستر اشاره نمود. گامبی وزیر یکشنبه شب گذشته در مراسم گلدن گلوب 2021 دو جایزه مهم بهترین سریال کوتاه و بهترین بازیگر نقش اصلی زن در یک سریال کوتاه را از آن خود کرد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید