طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!

به گزارش وبلاگ یاهو، خبرنگاران: معمولا ازدواج سلبریتی ها زیاد دوام نمی آورد و خیلی از آن ها به جدایی ختم می شوند، اما باز هم در میان این رابطه های شکست خورده، می توان زوج هایی را دید که با وجود گذشت سال های زیادی از رابطه شان، هنوز هم عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!

برخی آن ها با طلاق، جدایی، شایعه خیانت همسرشان و... روبه رو بوده اند، اما توانسته اند در این شرایط سخت هم رابطه خود را حفظ نمایند. بیشتر زوج ها با برگزاری مراسمی مجلل، خبر ازدواجشان را به مردم و رسانه ها می دهند و در این بین، تعداد کمی از آن ها ترجیح می دهند که ازدواجشان را مخفی نگهدارند. برخی از زوج های سلبریتی فکر می نمایند که کلید موفقیت یک رابطه این است که مراسم ازدواجشان مخفی و یا خصوصی برگزار گردد! در ادامه، فهرستی از طولانی ترین رابطه های هالیوود را برای شما آماده نموده ایم.

1. دکس شپارد و کریستن بل: 13 سال

شپارد و بل از سال 2007 وارد رابطه شدند و در سال 2013 کاملا مخفیانه و بی سروصدا در دادگاه ازدواج کردند و صاحب دو فرزند هستند. آن ها راهکارهای بسیار دلگرم نماینده ای برای داشتن یک رابطه شاد و پایدار ارائه داده اند، اما بهترینش را از زبان شپارد می شنویم: به همسرتان اطمینان بدهید که هنوز هم به او علاقه مندید. با هم برای شام بیرون بروید و از او سوال های مختلفی بپرسید؛ انگار که تازه با او آشنا شده اید و هنوز او را کامل نشناخته اید. به نظرم این نکته می تواند هیجان رابطه را نگاه دارد.

این حرف هایی بود که او در برنامه تلویزنی الن (Ellen) زد.

2. جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل: 13 سال

رابطه این زوج دوست داشتنی، همواره به این خوبی نبوده است. آن ها در سال 2011 به مدت سه ماه از یکدیگر جداشدند و خوشبختانه بعد از بازگشت دوباره شان، همچنان با هم هستند. جسیکا هیچوقت دودِل نبود، حتی زمانی که رابطه شان در راستا سختی قرار گرفته بود. در اویل رابطه، جسیکا همواره به شریکش می گفت: من بالاخره با این مرد ازدواج می کنم.

آن ها در سال 2012 ازدواج کردند و حاصل این ازدواج، پسری 5ساله به اسم سیلاس است.

3. جان لجند و کریسی تیگن: 14 سال

این زوج، سر صحنه ی فیلمبرداری موزیک ویدیوی جان لجند برای آهنگ (Stereo) با هم آشنا شدند و از آن موقع تا به امروز با هم هستند. جان، آهنگ تمام من (All of Me) را برای کریسی خوانده و در موزیک ویدیوی این آهنگ، هر دو باهم حضور دارند. آن ها صاحب دو فرزند به نام های لونا و مایلز هستند.

کریسی در مصاحبه ای که در سال 2019 با مجله ماهانه Vanity Fair انجام داد، گفت: زوج های مشهور بسیار خوبی وجود دارند و من همواره به آن ها نگاه می کنم و دلم می خواهد که ما هم مثل آن ها باشیم. بعد با خودم می گویم که بس است دیگر؛ دست از کوشش کردن بردار. مطمئنا مردم فکر می نمایند که ما هم مثل آن ها خوبیم!

4. پرنس ویلیام و کیت میدلتون: 16 سال

این زوج محبوب در سال 2004، زمانی که دانشجوی دانشگاه Andrew University بودند، با هم آشنا شدند. آن ها در سال 2007 برای مدت کوتاهی راستاشان از هم جدا شد، اما دوباره در همان سال، نزد هم برگشتند، سال 2010 با هم نامزد نموده و سال بعد یکی از بهترین مراسم های عروسی سلطتنی را برگزار کردند.

درست است که آن ها از خانواده سلطتنی هستند، اما کیت و ویلیام گفته اند که رابطه ی آن ها هم مانند رابطه مردم عادی باصفا و پر از شوخی است. پرنس ویلیام در دوران نامزدیشان گفته بود: کاملا واضح است که هر دوی ما اوقات بسیار خوشی را با هم می گذرانیم؛ حس شوخ طبعی زیادی داریم؛ واقع بین هستیم و به شوخی یکدیگر را اذیت می کنیم. کیت عادات عجیبی دارد که واقعا من را به خنده می اندازد و من هم از سر شوخی او را مسخره می کنم!

آن ها سه فرزند به نام های جورج، چارلوت و لوییس دارند.

5. سث روگن و لارن میلر: 16 سال

اولین قرار آن ها واقعا شبیه یک فیلم کمدی بود و بیشتر وقت قرارشان را اسکربلِ اسپانیایی (مرتب کردن کلمات به هم ریخته) بازی کردند. این زوج، یک استندآپ کمدی به نام شوخ طبعی برای خیریه (Hilarity For Charity)، برای بالابردن آگاهی در خصوص بیماری آلزایمر ساختند که در شبکه Netflix پخش شد. وقتی از آن ها پرسیدند راز موفقیت رابطه تان چیست گفتند که زیاد تلویزیون تماشا می کنیم!

6. مت دیمون و لوسیانا بروسو: 17 سال

مت دیمون، همسر آرژانتنی خود را در میامی پیدا کرد. آن ها سال 2005 با هم ازدواج کردند و از آن موقع تا به امروز با هم هستند. لوسیانا در بیشتر صحنه های فیلمبرداری همراه اوست و شاید با خود فکر کنید که این همه سفر و دوری از خانه چقدر سخت است، اما خوشبختانه آن ها این مسائل را حل نموده اند. مت در مصاحبه ای با مجله Your Tango در سال 2015 گفت: ما یک قانون دوهفته ای داریم؛ یعنی اینکه من هیچوقت بیشتر از دو هفته دور از خانه نمی مانم. به نظر من آدم باید تا حد امکان با کسی که عاشقش است، وقت بگذراند. من از لحاظ روحی خیلی به همسرم نزدیک هستم و دوست دارم همواره در کنارش باشم.

7. ساشا بارون کوهن و ایزلا فیشر: 18 سال

طبق گفته های فیشر، رابطه این زوج اصلا یک رابطه معمولی نیست. او در مصاحبه اش با مجله Square Mile Magazine در سال 2015 گفت: مثلا وقتی می رود خشکشویی تا لباس ها را تحویل بگیرد، من به جای گفتن داری میری خشکشویی؟ می گویم: قرار است کسی از ما ادعای خسارت کند؟ و یا وقتی دستگیر شدی، کسی می تواند ضمانتت را کند؟

درست است که فیشر، مشغله و نگرانی های زیادی دارد، اما باز هم مشتاق ماجراجویی های عجیب همسرش است. او حتی به کوهن یاری کرد کرد که لباس Ali G در فیلم Ali G Indahouse را برای مراسم اسکار بپوشد، حتی با وجود اینکه این پوشش ممنوع بود!

8. هریسون فورد و کالستا فلوکهارت: 18 سال

بدون شک، هریسون و کالیستا هر دو بازیگرانی درجه یک هستند، اما این بدین معنی نیست که هریسون برای تحت تاثیر قرار دادن کالیستا به یاری کسی احتیاج ندارد. ظاهرا هریسون از دوست خود، جیمز مرسدن یاری گرفت و قبل از اینکه این دو با هم قرار بگذارند، جیمز ساعاتی را با هر دویشان گذراند و با آن ها صحبت کرد. طولی نکشید که هریسون کاملا دلباخته کالیستا شد. فورد در مصاحبه اش با مجله Hello! در سال 2003 گفت: عاشق شده ام! رابطه عاشقانه یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تجربه هایی است که می توانید داشته باشید و من فکر می کنم همه کس و در هر سنی می تواند آن را تجربه کند. خودم هم در سن بالایی عاشق شدم و این اصلا برایم عجیب نبود.

آن ها در سال 2009 با برگزاری یک مراسم معمولی ازدواج کردند.

9.مگی جیلنهال و پیتر سارسگارد: 19 سال

این دو بازیگر آمریکایی در سال 2002 رابطه شان را آغاز نموده و در سال 2009 با هم ازدواج کردند. آن ها دو دختر دارند و بیشتر از این اطلاعات بیشتری از رابطه شان نداریم، چون دوست دارند که رابطه خود را خصوصی نگاه دارند.

10. ایمی آدامز و دَرِن لِگالو: 19 سال

آن ها در سال 2001 با هم آشنا شدند و بعد از پانزده سال بالاخره ازدواج کردند. ایمی در مصاحبه اش با مجله The timess magazine گفت که آن ها همواره نسبت به هم متعهد بوده اند و حالا دَرِن خیلی به امی وابسته شده، ولی او از این موضوع خشنود نیست؛ البته گفتنی است که او همه این ها را به شوخی گفت و در واقع ایمی گفت که او حس داشتن خانواده ای پایدار و ماندنی دارد و از داشتن این حس لذت می برد.

11. وایولا دیویس و جولیوس تنون: 20 سال

این زوج در اوایل دهه 2000 با هم آشنا شدند و در سال 2003 ازدواج کردند و یک پسر را به فرزندخواندگی قبول کردند. وایولا یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و جولیوس هم بازیگر است؛ در واقع او اولین دانشجوی آفریقایی-آمریکاییست که از دانشگاه بازیگری و تئاتر tulsa فارغ التحصیل شده است. وایولا به خاطر داشتن چنین همسری از خدا تشکر می نماید و در مصاحبه با مجله هفتگی US در سال 2013 گفت: من احساس می کردم که تنهاترین زن جهان هستم و یک نفر به من گفت که دعا کن یک همسر پیدا کنی. من هم گفتم که یک مرد سیاه پوست می خواهم که اهل جنوب آفریقا باشد و قیافه اش شبیه فوتبالیست ها باشد؛ کسی که بچه دارد و قبلا ازدواج نموده است. خوشبختانه سه هفته بعد با همسرم آشنا شدم!

12. فردی پرینز و سارا میشل گلر: 20 سال

سارا و فردی در سال 1997 سر صحنه فیلمبرداری فیلم می دانم تابستان پارسال چه کار کردی (I know what you did last summer) هم را دیدند، اما در سال 2000 با هم قرار گذشتند و رابطه شان را آغاز کردند. آن ها یک سال بعد از آشنایی ازدواج کردند و دو فرزند دارند. فردی در سال 2016 در یکی از قسمت های برنامه aol build بالاخره گفت که چگونه رابطه شان نتیجه داد: ما واقعا خوش شانس که بودم که در زمان مناسبی با هم آشنا شدیم. هر دوی ما در آن موقع یک رابطه جدی می خواستیم که آینده داشته باشد، ولی واقعا سخت بود تا به اینجا برسیم و فقط به خاطر شانس نبود.

13. جولیا رابرتز و دانیل مودر: 20 سال

جولیا و دانیل در سال 2000 سر صحنه فیلمبرداری فیلم مکزیکی (the mexican) با هم آشنا شدند. بعد از اینکه دانیل با وجور داشتن سه فرزند از همسر اولش جدا شد، در سال 2002 با جولیا ازدواج کرد.

14. جی زی و بیانسه: 20 سال

بیانسی و جی در سال 1999 با هم آشنا شدند و در سال 2008 ازدواج کردند. این زوج، سه فرزند دارند؛ دو دختر و یک پسر.

بیانسه و جی همواره از رابطه و زندگی شخصی خود مطمئن بوده اند، حتی زمانی که شایعاتی درباره خیانت جی، بین مردم و رسانه ها رد و بدل می شد و آن ها در خصوصش آهنگ ساختند. بیانسه در مصاحبه با مجله essence به اپرا وینفری گفت: رابطه بین من و جی واقعیست. اگر به خانه بروم و جی آنجا نباشد، آن زنی که می خواهم، نخواهم بود. این حسی است که او به من می دهد.

15. مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز: 21 سال

این زوج دوست داشتنی از سال 1998 تا امروز با هم بوده اند؛ البته در سال 2013 یک جدایی کوتاه و ناچیز داشتند، اما این باعث نشد که آن ها دیگر به رابطه شان ادامه ندهند. کاترین در سال 2015 در مصاحبه با مجله goood housekeeping به عنوان نصیحت گفت: رابطه عاشقانه، یک جاده بسیار دور و دراز است و امروزه مردم خیلی عجله دارند که این راستا را هر چه زودتر طی نمایند و به ازدواج برسند. شما باید تمام سعی خود را بکنید و در مواجهه با مسائل اولیه تسلیم نشوید، چون مسائل تمامی نخواهند داشت.

16. جری و جسیکا سینفلد: 21 سال

این زوج در سال 1999 و در روز کریسمس با هم ازدواج کردند. اوایل وقتی این دو با هم آشنا شدند و قرار گذاشتند، به نظر نمی رسید که رابطه شان آینده ای داشته باشد، اما حالا آن ها سه فرزند دارند و ثابت کردند که رابطه داشتن کار آسانی نیست!

17. دیوید و ویکتوریا بکهام: 23 سال

دیوید و ویکتوریا، زوج بریتانیایی محبوبی هستند. شخصی از گروه موسیقی ویکتوریا، شماره او را به دیوید داد و او هنوز هم آن بلیط هواپیمایی لندن-منچستر که پوش، شماره را رویش نوشته بود، نگاه داشته است. آن ها در سال 1999 ازدواج کردند و چهار فرزند دارند.

ویکتوریا در نوشته ای که برای مجله british vogue بود، گفت:عشق در نگاه اول وجود دارد؛ در اتاق استراحت بازیکنان تیم منچستر یونایتد.

18. هیو جکمن و دبورا-لی فرنس: 24 سال

هیو 13 سال از همسرش کوچکتر است و آن ها در سال 1995 سر صحنه اولین کار هیو با هم آشنا شدند. یک سال بعد با هم ازدواج کردند و از آن موقع تا کنون با هم هستند. هیو وقتی به برنامه ellen show دعوت شده بود، گفت:واقعا خشنود و قدردانم که قبل از هر چیزی با همسرم آشنا شدم. در طول تمام حرفه ی بازیگری ام، چه پشت صحنه و چه جلوی صحنه، ما همواره کنار هم بوده ایم.

19. ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت: 25 سال

این زوج در سال 1995 با هم آشنا شدند؛ زمانی که جیدا برای تست بازیگری در فیلم شاهزاده جوان (fresh prince) رفته بود و ویل هم در آن فیلم بازی می کرد. آن ها در سال 1997 با هم ازدواج کردند و دو فرزند با استعداد به نام های جیدن و ویلو دارند.

رابطه آن ها سختی های زیادی داشته و با وجود شایعات زیادی که در خصوص خیانت و جدایی این دو در بین رسانه ها بود، جیدا هیچوقت تسلیم نشد. او در برنامه تلویزیونی siriusxm گفت:من به صداقت و قوی بودن اعتماد دارم که ویل هر دوی این ها را در وجودش دارد. تا زمانی که حال ویل خوب باشد، حال من هم خوب است.

20. استیو کارل و نانسی والز: 25 سال

استیو و نانسی برای اولین بار در سال 1995 یکدیگر را دیدند و این زمانی بود که استیو، کلاس هایش را در شیکاگو برگزار می کرد. آن ها در همان سال اول آشنایی ازدواج کردند. استیو در نوشته ای برای مجله the guardian گفت: اوایل فکر می کردم که نانسی از من بدش می آید، چون وقتی دور و بر من بود، خیلی ساکت بود. بعدا فهمیدم که او هم به اندازه من استرس دارد و فقط می خواهد طبیعی رفتار کند!

21. دیوید بویی و ایمان: 26 سال

اسطوره راک، دیوید بویی، ایمان را در سال 1990 دید و معتقد بود که عشقش، عشق در نگاه اول بود. ولی از طرف دیگر، ایمان کمی مردد بود. ایمان در مصاحبه با مجله the guardian گفت: من عاشق دیوید جونز شدم (نام اصلی همسرش دیوید رابرت جونز است). دیوید بویی شخص دیگری بود؛ او فقط خواننده است. دیوید جونز کسی است که مرا شیفته خودش کرد.

آن ها از آن موقع همواره با هم بودند تا اینکه دیوید در سال 2016 از جهان رفت.

22. لیزا کودرو و مایکل استرن: 27 سال

لیزا و مایکل که یک مدیر تبلیغاتی است، در سال 1995 ازدواج کردند، اما در واقع آن ها سال 1987 یکدیگر را دیدند؛ زمانی که مایکل با یکی از دوستان لیزا در رابطه بود. آن ها بعد از شش سال تصمیم گرفتند که با هم وارد رابطه شوند و از آن موقع تا به امروز با هم هستند. لیزا در سال 2014 در مصاحبه با مجله glamour گفت: وقتی من و مایکل تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، می دانستیم که ما نمی توانیم قول بدهیم که تا ابد عاشق یکدیگر بمانیم، چون این کار واقعا سخت است و نمی گردد در این مورد قول داد. در عوض قول دادیم که همواره در برابر مسائل در کنار هم باشیم. ما به ازدواجمان پایبند هستیم و بعد از این همه سال تعیین شد که واقعا بین ما عشق وجود دارد، اما نوعش فرق می نماید!

23. دان چیدل و بریژیت کالتر: 28 سال

ستاره سری فیلم های انتقام جویان از سال 1992 تا به امروز با همسرش است و آن ها دو فرزند دارند.

24. وارن بیتی و آنت بنینگ: 28 سال

این اسطوره ها از سال 1992 با هم هستند و با خبر ازدواجشان، همه را شوکه کردند، چون 21 سال اختلاف سنی دارند! آن ها زمانی با هم آشنا شدند که هر دو برای ساخت فیلم باگزی (bugsy) همکار بودند. آن ها چهار فرزند دارند و وارن معتقد است که فرزندانشان مهمترین اتفاق زندگی او و آنت هستند.

25. جان تراولتا و کلی پرستون: 29 سال

جان و کلی در سال 1991 با هم ازدواج کردند و از آن موقع با هم هستند. آن ها در طول سال های زندگی مشترکشان در مواجهه با تمام مسائل در کنار هم بودند؛ از جمله مرگ تراژیک و ناگهانی پسرشان در سال 2009. کلی در سال 2019 در روز سالگرد ازدواجشان، با انتشار پستی در اینستاگرام به همسرش تبریک گفت و نوشت: تو برایم مانند رویا هستی و زندگی ام را خیلی زیبا و جالب نموده ای. به معنای واقعی به عشقمان باور دارم و هر اتفاقی که بیفتد، می دانم که همواره در کنارت در آرامش هستم. برای همواره دوستت دارم.

26. متیو برودریک و سارا جسیکا پارکر: 29 سال

جسیکا و متیو در سال 1991 و به واسطه برادر سارا با هم آشنا شدند. سال 1997 با هم ازدواج کردند و سه فرزند دارند. آن ها معمولا مسائل مربوط به رابطه شان را مخفی نگاه می دارند، اما متیو در حاشیه اکران سریال جدید جسیکا گفت که راز موفقیتشان را گفت وگو و ارتباط زیاد می داند.

27. اسنوپ داگ و شانت تیلور: 31 سال

اسنوپ برای اولین بار همسرش را اوایل دهه 80 میلادی و در دبیرستان دید. آن ها در سال 2004 طلاق گرفتند، اما چهار سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند. اسنوپ در مصاحبه ای که در سال 2013 با کویین لطیفه انجام داد، از احساساتش نسبت به شانت گفت: شما نمی دانید او را چقدر او ناراحت کردم و در شرایط سخت قرار دادم. در راستا موفقیت بودم و اصلا نمی دانستم که دارم او را اذیت می کنم و با این کار هم زمان به خودم هم خیانت می کنم. تا اینکه بالاخره مرد شدم و فهمیدم که باید عاشق زنی باشم که دوستم دارد و بچه هایم را به جهان آورده است. زندگی ام را سروسامان دادم و همسر و فرزندانم را در اولویت قرار دادم.

28. کوین بیکن و کایرا سجویک: 32 سال

کوین و کایرا برای اولین بار اوایل دهه هشتاد میلادی و سر صحنه فیلم آسمان لیمویی (lemon sky) با هم آشنا شدند و سال 1988 با هم ازدواج کردند. بعدها کوین آشکار کرد که در واقع اولین دیدارشان زمانی که بود که کایرا دوازده ساله بود و در برنامه ی the late late show with craig ferguson گفت که آن موقع تازه از اجرای یک نمایش برگشته بود و در یک مغازه اغذیه فروشی همدیگر را دیدند: دختر کوچولویی بود که تازه از دیدن آن نمایش برگشته بود و برادرش به او می گفت برو به آن بازیگر (کوین) بگو که از او خوشت آمده. من آن موقع نوزده سالم بود. آره، درست است؛ کایرا 12 ساله بود.

29. تام هنکس و ریتا ویلسون: 32 سال

برنده جایزه اسکار در سال 1988 سر صحنه فیلم داوطلبان (volunteers) همسرش را دید. او آن موقع تازه از همسر اولش جدا شده بود و تقریبا یک سال طول کشید تا با ریتا ازدواج کند. او در مصاحبه با شبکه bbc گفت: وقتی همسرم را دیدم، با خودم گفتم که دیگر قرار نیست تنها باشم. بله؛ این همان حسی است که در دیدار اول با او داشتم.

30. برایان کرانستون و رابین دیردِن: 33 سال

اولین دیدار این زوج خیلی جالب است. آن ها هر دو در سریال (airwolf) در سال 1986 بازی کردند و کرانستون نقش مردی را داشت که یک کشتی تفریحی را به گروگان گرفته بود و رابین در نقش خواهر یکی از قربانیان داخل کشتی بود. کرانستون در مصاحبه با مجله people گفت:درست سی سال پیش بود که یکدیگر را در آن سریال تلوزیونی افتضاح دیدم و راستا زندگی هر دوی ما عوض شد.

برایان و رابین در آن موقع با افراد دیگری رابطه داشتند، اما وقتی یک سال بعد دوباره یکدیگر را دیدند، عاشق هم شدند. در سال 1989 با هم ازدواج کردند و یک دختر به اسم تیلور دارند.

31.کریستوفر گست و جیمی لی کرتیس: 36 سال

جیمی در نوشته ای برای مجله o گفت که از همان لحظه اول که کریستوفر را دید، می دانست که با او ازدواج می نماید: من و دبرا داشتیم به صفحات مجله rolling stone نگاه می کردیم تا اینکه چشمم به عکس سه تا مرد افتاد. به مردی که سمت راست بود، نگاه کردم. یک لباس شطرنجی پوشیده بود و پوزخندی خنده دار روی صورتش بود. تا حالا هیچوقت او را ندیده بودم، ولی به عکسش اشاره کردم و به دوستم گفتم که من با این مرد ازدواج می کنم!

این قضیه مربوط به سال 1984 است. روزی دوست جیمی، کریستوفر را دید و شماره جیمی را به او داد تا با او قرار بگذارد، اما کریستوفر هیچوقت زنگ نزد. بعدها کریستوفر او را در یک رستوران دید و درست روز بعدش با هم قرار گذاشتند؛ در ماه دسامبر همان سال با هم ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند.

32. ویلیام اچ. میسی و فلیسیتی هافمن: 38 سال

این زوج حدودا اوایل دهه هشتاد میلادی با هم آشنا شدند و پانزده سال در رابطه بودند تا اینکه بالاخره ازدواج کردند. اکنون بیست سال از آغاز زندگی مشترکشان می گذرد، اما هافمن هنوز هم عاشقانه ویلیام را می پرستند! هافمن در برنامه ellen می گفت که واقعا عاشقش است و حتی با راه رفتنش دل او را می برد!

33.مریل استریپ و دان گامر: 42 سال

مریل استریپ بیشترین تعداد نامزی جایزه اسکار را در طول تاریخ دارد و همسر دومش را در سال 1978 دیدار کرد؛ این زمانی بود که شش ماه از مرگ همسر اولش که بخاطر سرطان ریه فوت نموده بود، می گذشت. مریل و گامر، چهار فرزند دارند و چندان در خصوص رابطه شان حرف نمی زنند، اما در سال 2012 وقتی مریل برنده جایزه اسکار شد، در سخنرانی اش یک پیغام خاص برای گامر فرستاد: اول از همه می خواهم از همسرم تشکر کنم؛ چون وقتی در آخر سخنرانی از همسرت تشکر می کنی، اسمش به خاطر موسیقی میان برنامه محو می گردد. می خواهم بدانی که تمام چیزهای باارزشی که در زندگی دارم را تو به من داده ای.

34. دنزل و پائولتا واشنگتون: 43 سال

دنزل و پائولتا در سال 1977 با هم آشنا شدند و سال 1983 ازدواج کردند، ولی اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، پائولتا دو بار درخواست ازدواج او را رد نموده بود. دنزل فکر می کرد که دو بار پیشنهاد ازدواج داده، اما همسرش خیلی زود اشتباهش را تصحیح کرد. این گفت وگوها در زمان اکران فیلم دو اسلحه (2 guns) رخ داد. دنزل در مصاحبه ای در حاشیه اکران همین فیلم گفت: خودتان که شنیدید؛ اولین بار او مرا رد کرد، و از آنجایی که من سه بار خواستگاری کردم، پس دو بار جواب نه شنیده ام.

35. ساموئل ال. جکسون و لاتانیا ریچاردسون: 50 سال

ساموئل و لاتانیا از دوران دانشگاه با هم هستند و در سال 1970 زمانی که که لاتانیا در دانشگاه spelman و ساموئل در دانشگاه morehouse بود، همدیگر را دیدند، در سال 1980 با هم ازدواج کردند و یک دختر به نام زوئی دارند. ساموئل اغلب می گوید که که همسرش همواره او را چالش می کشد تا بازیگر بهتری باشد؛ همچنین یک انسان بهتر. او در مصاحبه با مجله the guardian گفت: لاتانیا سخت گیرترین منتقد من است. او همواره به من می گوید که خیلی باهوش هستم و وقتی چیزی را برای اولین بار می خوانم، کاملا آن را می فهمم و درک می کنم، اما یک جای کار می لنگد. اوایل نکته حرفش را نمی فهمیدم. من همواره وقتی روی صحنه می رفتم، فقط به دنبال واکنش تماشاچیان بودم، اما حالا سعی می کنم که واکنش ها را نایده بگیرم و به دنبال ایجاد رابطه گرم و صمیمی با حضار باشم و بالاخره توانستم نکته لاتانیا را بفهمم و به چیزی که الان هستم، تبدیل شوم.

منبع: insider.com

منبع: برترین ها

به "طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید