سریال و پخش خانگی

10 حقیقت جالب درباره سریال دختر کفشدوزکی معجزه آسا و گربه سیاه که احتمالا نمی دانستید

دختر کفشدوزکی معجزه آسا و گربه سیاه یا همانطور که اغلب به عنوان دختر کفشدوزکی معجزه آسا می شناسند یک سریال انیمیشنی با تم فرانسوی است. پخش دنیای این سریال اولین بار سال 2015 شروع شد و از آن موقع تا کنون با موفقیت توانسته است توجه بسیاری از بچه ها و نوجوانان...

19 آبان 1401

امین تارخ درگذشت

امین تارخ متولد مرداد ماه سال 1332 در دهه 50 از دانشکده هنر های نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در طول حدود نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری نقش های ماندگاری را در سینما، تئاتر و تلویزیون خلق کرد.

4 مهر 1401

با عرضه این گوشی ها، گلکسی S22 اولترا شاید دیگر برترین گوشی اندرویدی نباشد

اگرچه گلکسی S22 اولترا در حال حاضر به لطف بهره مندی از قلم S-Pen، دوربین های کم نظیر، طراحی زیبا و چشم نواز، آپدیت نرم افزاری طولانی مدت، قدرت سخت افزاری بالا و بسیاری موارد خوب دیگر، در مجموع برترین گوشی اندرویدی به شمار میرود، اما به نظر می رسد چند وقت دیگر...

31 خرداد 1401

گردشگری ادبی: جیمز جویس؛ از دوبلین تا زوریخ

جیمز جویس، بدون شک، مهم ترین و تاثیرگزارترین نویسنده قرن 20 است. او در رمان خود به نام اولیس که نسخه مدرن اودیسه هومر، در سه بخش است، سبک روایت جریان سیال فکر را به عالی ترین شکل به کار برده است. با خبرنگاران همراه باشید.

8 خرداد 1401

روزشمار: 4 اردیبهشت؛ روز جهانی زبان انگلیسی

امروز، 23 آوریل، روز جهانی زبان انگلیسی است. زبانی که رکورد بالاترین آمار چاپ کتاب را دارد، زبانی که می توانید با آن شکسپیر را به زبان اصلی بخوانید، زبانی که اگر آن را یاد بگیرید، می توانید چمدانتان را بردارید و به هر جای جهان که خواستید سفر کنید، البته...

11 اردیبهشت 1401

تصویر دیده نشده از هوتن صبور در کنار مادرش

هوتن صبور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در کنار مادرش، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد و تولد مادر خود را با زبانی ساده تبریک گفت.

1 اردیبهشت 1401

پخش جیران حسن فتحی از 24 دی ماه

تهران (پانا) - پخش سریال تاریخی جیران حسن فتحی از 24 دی ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

25 بهمن 1400

فیلم افشاگری از همسران صیغه ای محمدرضا شریفی نیا ، خانم بازیگر به سیم آخر زد

خبرنگاران: خانم بازیگراز زنان صیغه ای محمدرضا شریفی نیا افشا گری کرد.

9 دی 1400

اکران 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک به شکل رایگان و مجازی

هفت پویانمایی تولیدشده از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهر به شکل رایگان اکران مجازی می شود.

28 مهر 1400

یک تیر مشقی ایده انیمیشن کاوه سیستانی شد

تهران (پانا) - کاوه سیستانی این روزها مشغول ساخت انیمیشنی با اسم تیر مشقی با سرمایه گذاری مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است.

2 مهر 1400

نام مصدق از یادها می رود اگر...

نویسنده صد خاطره و نکته از دکتر مصدق با بیان این که قدردان زحمات محمد مصدق برای ملی شدن صنعت نفت نیستیم، می گوید: اگر همین چند کتاب جسته و گریخته درباره مصدق هم منتشر نگردد، کم کم یادبود 29 اسفند طوری انجام می گردد که حتی نام مصدق هم از یادها می رود. ...

16 فروردین 1400

آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می گوید

برآورد های بسیاری درباره ساخت فصل دوم سریال گامبی وزیر وجود دارد و آنیا تیلور-جوی، بازیگر نقش اصلی این مجموعه پس از دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک سریال کوتاه از علاقه خود برای حضور دوباره در نقش بث هارمن گفته است.

5 فروردین 1400

نامزد های بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند

نامزد های بخش مسابقه ملی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت اعلام شد.

7 بهمن 1399

معرفی داوران مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

محمد ژیان، سیامک زمردی مطلق و رضا معطریان مسئولیت داوری عکس های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

5 بهمن 1399

فرجی: نون خ 3 را با همه سختی کرونا به عید می رسانیم ، مردم با اکبر عبدی سوپرایز می شوند

تهیه کننده نون خ 3 گفت: برای ضبط لوکیش های مربوط به قومیت جدید سریال نون خ 3 به مناطق شمالی کشور سفر خواهیم کرد همچنین بخشی از کار تصویربرداری این مجموعه هم در تهران دنبال خواهد شد.

6 آذر 1399

طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!

خبرنگاران: معمولا ازدواج سلبریتی ها زیاد دوام نمی آورد و خیلی از آن ها به جدایی ختم می شوند، اما باز هم در میان این رابطه های شکست خورده، می توان زوج هایی را دید که با وجود گذشت سال های زیادی از رابطه شان، هنوز هم عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

1 شهریور 1399

بهترین شهربازی های دنیا

بهترین شهربازی های دنیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره بهترین شهربازی های دنیا ، سخن خواهیم گفت.

4 تیر 1399