اپلیکیشن خبرنگاران در کافه بازار منتشر شد

به گزارش وبلاگ یاهو، اپلیکیشن خبرنگاران

یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی مجذوب کننده را برای ما فراهم کند...

بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغتمان درگیر بودیم و نمیدانستیم که چگونه می گردد آن را به خوبی برنامه ریزی کرد. شاید مهمترین علت این مطلب نداشتن دانش کافی در خصوص کارهایی است که می توانیم انجام دهیم و گزینه هایی است که در همین نزدیکی در دسترس ماست.

اپلیکیشن خبرنگاران در کافه بازار منتشر شد

این مشکل در مسافرت به یک شهر یا کشور دیگر نیز به شکل برجسته تری نمایان می گردد. یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی مجذوب نماینده را برای ما فراهم آورد همواره از معضلات اصلی همه ما بوده است و مهمتر از آن این است که ما به سبب نداشتن اطلاعات کافی قادر نبودیم تا گزینه ای متناسب با سلیقه خود را به سرعت بیابیم.

وبلاگ یاهو(Hamgardi.com) برای اولین بار این امکان را برای مردم ایران فراهم آورده است تا بتوانند در هر نقطه ای از این کشور زیبا و چهارفصل قرار دارند نزدیکترین جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف خود را بیابند و گزینه های مناسب را برای حضور در رویدادهای مجذوب نماینده، خرید، صرف غذا، اقامت و ورزش انتخاب نمایند.

ویژگی اصلی وبلاگ یاهو این است که اطلاعات موجود در آن به وسیله کاربران سایت از اقصی نقاط ایران تهیه شده است و کاربران این امکان را دارند تا تجربیات خود را در قالب های اطلاعاتی مختلف همانند ثبت جغرافیایی و اضافه کردن عکس، اطلاعات تماس، نظر و مواردی مشابه با دیگر مخاطبان تقسیم نمایند. بدون شک مشارکت بیشتر کاربران در تکمیل محتواهای موجود در وبلاگ یاهو، راهنمای مجذوب نمایندهی برای کشف برترین های ایران خواهد بود و انتخاب بهتری را پیش روی سایرین قرار میدهد.

در صورتی که دارای گوشی اندرویدی هستید می توانید برای همراه داشتن همیشگی این نرم افزار کاربردی با نصب اپلیکیش(لینک) آن بر روی گوشی های خود از قابلیت های بی نظیر آن استفاده کنید.

قیمت:رایگان
سازنده:وبلاگ یاهو
سیستم عامل:اندروید
حجم:2.9 مگابایت

دانلود اپلیکیشن

دانلود مستقیم

منبع: همگردی

به "اپلیکیشن خبرنگاران در کافه بازار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن خبرنگاران در کافه بازار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید