علم و تکنولوژی

10 فایده مهم روغن هسته انار برای پوست و مو

لیست روغن های گیاهی که ما به آن ها علاقه داریم، بسیار طولانی است. دلیل این محبوبیت هم به عصاره های بسیار زیبا، سرشار از مواد مغذی و مجذوب کننده این روغن های بازمی شود. گاهی اوقات، این مواد گیاهی لذت بخش از میان غذاها و خوراکی های مورد علاقه ما می آیند....

25 فروردین 1403

هوش مصنوعی نو گوگل می تواند بازی های ویدیویی را همراه بازیکن انجام دهد

دیجیاتو: این هوش مصنوعی که SIMA نام دارد، می تواند نحوه انجام وظایف در بعضی از بازی ها را یاد بگیرد.

24 اسفند 1402

با خدمات دوربین مداربسته خبرنگاران سرویس آشنا شوید

خدمات مربوط به دوربین مداربسته یکی از جدیدترین بخش های خبرنگاران سرویس است که در سال 1402 راه اندازی شد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل به بررسی اهداف، نوع خدمات، هزینه و مزایای این سرویس بپردازیم.

17 بهمن 1402

آخرین بروزرسانی IOS چه در دست دارد؟

دیجیاتو نوشت: این آپدیت تغییرات زیادی برای اپ استور و اکوسیستم به همراه دارد که برای مطابقت با قانون اتحادیه اروپا طراحی شده اند.

6 بهمن 1402

فناوری فوق پیشرفته ماشین های برقی در آیفون نو

دیجیاتو نوشت: گزارشی تازه می گوید سری آیفون 15 اپل احتمالاً از فناوری باتری خودروهای برقی بهره خواهد برد که در آن اجزای باتری به صورت یک پشته کار گذاشته می شوند تا تراکم انرژی و طول عمر بیشتری داشته باشد.

27 تیر 1402

توضیح وزارت ارتباطات به تاخیر پروازهای هما به دلیل قطعی اینترنت

ر حال حاضر همکاران ما چکینگ بلیت را در فرودگاه به صورت دستی انجام می دهند که منجر به تاخیر شده و همه تلاش خود را می کنیم که این تاخیر به حداقل برسد

29 اسفند 1401

نمایش 40 تخته فرش اصیل ایرانی در ایام نوروز در موزه فرش ایران

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، نمایش 40 تخته فرش اصیل ایرانی در ایام نوروز در موزه فرش ایران صورت می گیرد.

25 اسفند 1401

حراج 50میلیون دلاری قدیمی ترین کتاب مقدس

حراجی ساتبیز قدیمی ترین و کامل ترین کتاب مقدس عبری دنیا را در حالی به فروش خواهد گذاشت که پیش بینی می گردد این نسخه تا 50 میلیون دلار به فروش رود.

28 بهمن 1401

فیلم ، راز مهندسی ضد زلزله بودن تخت جمشید چند هزار ساله!

ما که در قرن بیست و یکم به جهان آمده ایم، خودمان را باهوش ترین و پیشرفته ترین نسل بشر می دانیم که از نظر تکنولوژی نسبت به گذشتگان مان بسیار جلوتر هستیم. در باهوش بودن نسل ما تردیدی نیست؛ ولی گذشتگان هم آنقدرها که فکر می کنیم از ما عقب تر نبوده اند و به عنوان...

23 بهمن 1401

رئیسی: دسترسی آسان مردم به اینترنت امری لازم است

رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع تر خدمات را امری ضروری دانست و بر کوشش بیشتر دست اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.

20 بهمن 1401

اپلیکیشن خبرنگاران در کافه بازار منتشر شد

اپلیکیشن خبرنگارانیافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی مجذوب کننده را برای ما فراهم کند...بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغتمان درگیر بودیم و نمیدانستیم که چگونه می...

21 دی 1401

بهترین فروشگاه اینترنتی تک محصولی و فروش ساعت های کپی

معمولا در بازار ایران استفاده از محصولات لوکس مرسوم نیست و البته علت این موضوع می توان قیمت تمام شده محصولات لوکس بسیار بالا برای هموطنان باشد، از این رو فروش محصولات های کپی که از روی نمونه اصلی ساخته شده در ایران رواج یافته است.

19 دی 1401

تشریح سرویس های دیجیتال و یوزکیس های 5G در بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2021، در جریان سرویس های دیجیتال و پروژه های عملیاتی مبتنی بر 5G و IOT این اپراتور نهاده شد.

10 دی 1401

رشد چشمگیر سندرم فریب در غول های فناوری دنیا ، اپل کمترین و اکسپدیا بیشترین رکورد را ثبت نموده اند

نتایج یک مطالعه جالب نشان می دهد مهندسان کامپیوتر حاضر در شرکت های بزرگ و سرشناس، آمادگی بالایی برای جعل اطلاعات شخصی در خصوص خود دارند. موضوعی که پژوهشگران از آن به عنوان سندرم فریب یاد می نمایند.

9 دی 1401

این 10 تنظیمات پنهان گوگل کروم را حتما فعال کنید

این پرچم های کروم تنظیمات آزمایشی تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند. آن ها به شما اجازه می دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید....

7 دی 1401

رندر گوشی هوشمند ردمیK20 منتشر شد ، تایید همه انتظارات از پرچمدار نو شیائومی

پایان نخستین رندر از گوشی هوشمند ردمی k20 به عنوان پرچمدار نو شرکت شیائومی منتشر شد. این رندر حاوی اطلاعاتی از بخش پشتی گوشی است.

4 دی 1401

گزارشی مهم درباره بشقاب پرنده ها منتشر می شود

یک تیم مطالعات مستقل به طور رسمی از طریق ناسا به کار گرفته شده است تا تصاویر و داده هایی را که فرض می شود به یوفو ها ارتباط پیدا می کنند، تایید کند.

17 آذر 1401

اتصال خودروها به اینترنت از طریق فناوری تلماتیک

فناوری ارتباطات در دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند کار می کند تا راحتی بیشتری را به ما ارائه دهد، ما را با دوستان و خانواده در ارتباط نگه می دارد و منبع بی پایانی سرگرمی را فراهم می کند.

14 آذر 1401

برترین پردازنده های مقرون به صرفه قیمت کامپیوتر (آذر 1401)

فراوری و توسعه یک CPU مقرون به صرفه قیمت، استراتژی راهبردی سازنده های پردازنده های کامپیوتری در سال های اخیر بوده اما پردازشگرهای آلدر لیک شرکت اینتل جدا از عملکرد بسیار خوب، باعث شده تا مدل های مقرون به صرفه قیمت تر CPU را در بازار مجدد مشاهده کنیم.

6 آذر 1401

فضای آشپزخانه خود را با یخچال MoodUp ال جی تازه کنید

از ظاهر آشپزخانه خود خسته شده اید؟ چاره کار یخچال MoodUp ال جی است!اگر از رنگ یکنواخت یخچال خانه­تان خسته شده اید، یخچال نو MoodUp ال جی با درب­هایی مجهز به پنلLED با قابلیت تغییر رنگ، بنا به حس وحال شما و یا با توجه به دکوراسیون دلخواه آشپزخانه حال و هوای خانه­تان...

24 آبان 1401
تعداد: (186)