بعضی کاربران از خرابی بی علت نمایشگر سری گلکسی S20 خبر می دهند

به گزارش وبلاگ یاهو، گوشی های سری گلکسی S20 از مجذوب کننده ترین پرچم داران سال گذشته بودند و مورد توجه زیادی قرار گرفتند. اما در این میان، اخیرا بعضی کاربران از خراب شدن نمایشگرهای این خانواده خبر می دهند. تعدادی از صاحبان گوشی های گلکسی S20 و S20 پلاس با انتشار ویدیوها و تصاویر مختلف در ردیت و دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی، این موضوع را اعلام نموده اند.

بعضی کاربران از خرابی بی علت نمایشگر سری گلکسی S20 خبر می دهند

تقریبا در تمام موارد، نمایشگرهای موردنظر ابتدا خطوطی را نمایش می دهد و در نهایت کاربر با نمایشگری کاملا سبز یا سفید روبرو می گردد. در همین زمینه در ادامه می توانید یکی از ویدیوهای منتشر شده مربوط به این مشکل را دیدن کنید.

با بروز این مشکل، کاربران عملا دیگر نمی توانند از گوشی خود استفاده نمایند. بعضی کاربران اعلام نموده اند که هیچ ضربه ای به گوشی آن ها وارد نشده و به همین دلیل این مشکل مربوط به سخت افزار یا نرم افزار گوشی های سری گلکسی S20 است.

یکی از مدیران انجمن آنلاین سامسونگ پیشنهاد نموده که کاربران وارد حالت Safe Mode شوند و گوشی را ریست فکتوری نمایند که چنین کاری مثمر ثمر واقع نشده و یکی دیگر از کاربران اعلام نموده که در نهایت ناچار به تعویض نمایشگر شده است. سامسونگ هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

اگر از گوشی های سری گلکسی S20 استفاده می کنید تا حالا با این مشکل روبرو شده اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "بعضی کاربران از خرابی بی علت نمایشگر سری گلکسی S20 خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کاربران از خرابی بی علت نمایشگر سری گلکسی S20 خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید