آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو و ملیتا

به گزارش وبلاگ یاهو، با افزایش بی رویه قیمت ها، تعویض مبلمان دیگر توجیه مالی نداشته و افراد در فواصل زمانی کوتاه نمی توانند نسبت به تعویض مبلمان منزل یا محل کار خود اقدام نمایند. این عامل باعث شده تا افراد پس از قدیمی شدن مبل و یا تکراری شدن ظاهر آن، در پی یک راه چاره مناسب به این منظور بگردند اما برترین روش در این راستا چیست؟ تعویض پارچه و روکش مبلمان از جمله راه چارههایی است که شما با استفاده از آن در این شرایط می توانید ظاهری نو و زیبا به مبلمان خود ببخشید. به همین علت در این مقاله از مجله خبرنگاران با آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو، به این سوال که پارچه مبلی مسکو بهتره یا ملیتا پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو و ملیتا

پارچه مبلی مسکو چیست و چه مزایایی دارد؟

پیش از آن که به مرور مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو بپردازیم، بهتر است شرح کوتاهی راجع به این پارچه برای آن دسته از افرادی که با آن آشنایی ندارند، بدهیم که در همین حین به مزایای آن نیز اشاره خواهد شد. در ابتدا شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا به این نوع پارچه، پارچه مسکو می گویند؟

از آنجایی که بیشترین اندازه استفاده از این پارچه به مردم مسکو تعلق داشته، نام این شهر را بر روی این پارچه گذاشته شده است. پارچه مسکو به دلیل چند ویژگی منحصربه فرد بسیار پرطرفدار است. این ویژگی ها که در واقع مزایای این پارچه محسوب می شوند، عبارتند از:

  • طیف رنگ و رنگ بندی متنوع
  • کیفیت بالای آن که موجب استحکام و افزایش عمر پارچه می گردد.
  • جنس آن از ابریشم و مخمل ساده است که باعث جذب افراد با سلایق مختلف می گردد.
  • در آخر باید به دولایه بودن و سهولت در تمیز کردن آن اشاره کنیم.

اما این پارچه مانند هر پارچه دیگری فقط دارای مزایا نیست و معایبی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

معایب پارجه مبلی مسکو

برای خرید یک قطعه، وسیله و یا هر چیز دیگری برای خانه خود ضروری است که هم مزایا و هم معایب آن را آنالیز کنیم. در این قسمت می خواهیم به مرور معایب پارچه مبلی مسکو بپردازیم.

برای تعمیر مبلمان از برترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محاسبه قیمت برای شما

از معایب این پارچه در ابتدا می توان به وارداتی بودن آن اشاره نمود. وارد کردن این پارچه و فراوری نشدن آن در کشور از این نظر عیب محسوب می گردد که موجب بالا رفتن و تغییر مداوم قیمت آن شده و آن را از پارچه های ساخت داخل کشور گران تر می نماید.

یکی از ویژگی های این جنس پارچه که برای بعضی از افراد نقطه ضعف محسوب می گردد، فراوری گرما است. پارچه مسکو به دلیل لطافت بالای الیافش گرمای نسبتا زیادی را فراوری می نماید که این امر به خصوص در فصول گرم سال ممکن است برای بعضی افراد آزاردهنده باشد اما در صورتی که علاقه داشته باشید در فصول سرد مبلی که بر روی آن می نشینید یا گاهی می خوابید گرما داشته باشد، این ویژگی تبدیل به یک مزیت خواهد شد.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که مزایای پارچه مبلی مسکو نسبت به معایب آن بیشتر است و شما می توانید از داشتن یک پارچه زیبا و نرم در منزل خود لذت ببرید.

در ادامه به ویژگی های پارچه ملیتا برای افرادی که هم این پارچه و هم پارچه مسکو را مدنظر دارند اما نمی دانند کدام بهتر است، اشاره خواهیم کرد تا این افراد انتخاب آسان تری را پیش روی خود داشته باشند. بنابراین، اگر شما هم جز این افراد هستید با ادامه این مطلب همراه باشید.

پارچه مبلی ملیتا

پارچه ملیتا از چرم صنعتی و مخمل ساخته شده است و با آن که ظاهر چرمی دارد، جنس اولیه آن از مخمل است. این پارچه به دلیل حالت چرم و پشت پنبه ای با یک لایه ضخیم آستر، از استحکام بالایی برخوردار است. در صورتی که تمایل دارید پارچه مبلتان مقداری رسمی باشد، این نوع پارچه به دلیل ظاهر چرمی که دارد انتخاب مناسبی برای شما است.

این پارچه نیز مانند پارچه مسکو از رنگ بندی متنوعی برخوردار است و همچون آن به راحتی تمیز می گردد. اما از نقاط قوت پارچه ملیتا نسبت به پارچه مسکو می توان به نفوذناپذیری آن اشاره نمود. به این صورت که اگر مایعی بر روی مبل شما بریزد به راحتی پاک خواهد شد. توجه داشته باشید که پارچه مبلی مسکو فقط تا حدودی نسبت به نفوذ مایعات مقاومت دارد.

برای تعمیر مبلمان از برترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محاسبه قیمت برای شما

جمع بندی

در این مقاله از مجله وبلاگ یاهو با آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو کوشش کردیم تا پاسخ این سوال که پارچه مبلی مسکو بهتره یا ملیتا را در اختیار شما قرار دهیم. شما با استفاده از مطالب ذکرشده در این مقاله می توانید با تعویض پارچه مبلمان، زیبایی منزل یا محل کار خود را دوچندان کنید. بعلاوه از قلم نیاندازید که بخش نظرات پل ارتباطی ما و شماست و کارشناسان وبلاگ یاهو همواره از شنیدن نظرات و پیشنهادات شما استقبال می نمایند. امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید

برچسب ها

مسکو ملیتامنبع: آچاره

به "آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو و ملیتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو و ملیتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید