اخبار اقتصادی

با خدمات دوربین مداربسته خبرنگاران سرویس آشنا شوید

خدمات مربوط به دوربین مداربسته یکی از جدیدترین بخش های خبرنگاران سرویس است که در سال 1402 راه اندازی شد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل به بررسی اهداف، نوع خدمات، هزینه و مزایای این سرویس بپردازیم.

17 بهمن 1402

همکاری برای جذب سرمایه گذاری ها در منطقه ها آزاد تجاری

اتاق بازرگانی تهران و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی تفاهم نامه همکاری امضا کردند. از مفاد این تفاهم نامه، می توان به همکاری در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی، اجرای پروژه های مطالعاتی و تحقیقی با هدف عرضه بسته های سرمایه گذاری، خدمات...

29 آبان 1402

خطیبی: فهرست مان همچنان جا دارد و قطعا بازیکن می گیریم، می خواهیم جوان هایی را بازی دهیم که در آینده برای فوتبال ما مثمر ثمر باشد

سرمربی تیم پیکان: فهرست مان جا دارد، فلسفه باشگاه و من این است که جوان هایی را بازی دهیم که در آینده برای فوتبال مثمر ثمر باشد. در فهرست بزرگسالان 3 نفر جا داریم و قطعاً در این هفته بازیکنانی خواهیم گرفت.

23 مرداد 1402

دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود

ایسنا/ براساس گفته های شهردار گلپایگان و آخرین اخبار منتشر گشته، دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود.

1 خرداد 1402

تجارت پرسودی که بوی گند می داد

بوی نامطبوع و گاه تهوع آوری که از کوچه پس کوچه های تهران قدیم به مشام می رسید تنها یک علت داشت، و آن چیزی نبود جز روش غیراصولی دفع فاضلاب که به مشکل اصلی بلدیه تهران هم تبدیل شده بود.

17 اردیبهشت 1402

لباس های جلبکی در راه اند

صنعت مد سالانه بیش از 100 میلیارد لباس فراوری می نماید و سرنوشت بیشتر آن ها به محل های دفن زباله یا مسدود کردن رودخانه ها و سواحل در کشور های در حال توسعه ختم می شوند. درنتیجه تعداد فزاینده ای از شرکت های دانش بنیان در پی پارچه های طبیعت دوست اند؛ از کنف...

9 فروردین 1402

انگیزه بخشی در سازمان

دنیای اقتصاد نوشت: در میان بخش های مختلف یک سازمان، بزرگ ترین چالش ها مربوط به بخش منابع انسانی است؛ زیرا برخلاف سایر واحدها، مدیریت کارکنان خواهان توجه کامل به افکار، احساسات و عواطف آنان برای رسیدن به اهداف سازمان است.

9 اسفند 1401

گفته های مریم جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

ایرنا/ این خبر پیرامون گفته های مریم جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی برای شما نگارش شده است.

20 بهمن 1401

نرخ تورم دی ماه اعلام شد ، این خوراکی ها در صدر گرانی قرار گرفتند

نرخ تورم سالانه دی ماه برای خانوارهای کشور به 46.3 درصد رسیده که نسبت به ماه قبل 1.3 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.

8 بهمن 1401

طرح گردشگری و پیاده راه سلامت در محور تاریخی سوسر روگا بندر انزلی اجرا می گردد

میراث آریا/ براساس خبر و گزارشهای واصله، طرح گردشگری و پیاده راه سلامت در محور تاریخی سوسر روگا بندر انزلی اجرا می گردد.

5 بهمن 1401

این 10 تنظیمات پنهان گوگل کروم را حتما فعال کنید

این پرچم های کروم تنظیمات آزمایشی تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند. آن ها به شما اجازه می دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید....

7 دی 1401

تاسیسات گردشگری میامی به 20 واحد افزایش می یابد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده و خبرهای منتشر شده، تاسیسات گردشگری میامی به 20 واحد افزایش می یابد.

10 آذر 1401

برترین پردازنده های مقرون به صرفه قیمت کامپیوتر (آذر 1401)

فراوری و توسعه یک CPU مقرون به صرفه قیمت، استراتژی راهبردی سازنده های پردازنده های کامپیوتری در سال های اخیر بوده اما پردازشگرهای آلدر لیک شرکت اینتل جدا از عملکرد بسیار خوب، باعث شده تا مدل های مقرون به صرفه قیمت تر CPU را در بازار مجدد مشاهده کنیم.

6 آذر 1401

سهم ناچیز شهر تالاب ها از گردشگری آبی

شهرستان بابل 190 تالاب و آب بندان دارد اما سهم گردشگری آبی از این بستر خدادادی تقریبا هیچ است.

29 آبان 1401

قیمت ربع سکه بهار آزادی شنبه 21 آبان 1401

خبرنگاران- ربع سکه بهار آزادی امروز شنبه 21 آبان تا ساعت 11 و 30 دقیقه پنج میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد. صراف ها ربع سکه بهار آزادی را عصر پنجشنبه با همین نرخ می فروختند.

21 آبان 1401

عکس ، اولین کنسول بازی 5G دنیا را بشناسید

ریزر ادج - Razer Edge یک کنسول دستی اندرویدی است که شب گذشته به طور رسمی رونمایی شد. این دستگاه نخستین کنسول گیمینگ دنیا با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5g است.

24 مهر 1401

مجذوب کننده سازی پیغام رسان های بومی ، پلتفرم های داخلی می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند

تعداد پیغام رسان های بومی و رقابت بین آنها به گونه ای است که باعث شده هر گروه از کاربران، یکی از این پیغام رسان ها را روی دستگاه خود نصب کند

20 مهر 1401

پابه پای ایل سنگسر در طولانی ترین جهت کوچ دنیا

خبرنگاران : حال و هوای کوچ و زندگی عشایر جاذبه هایی دارد که موجب شده در سال هایی اخیر گردشگران خارجی برای همراهی و تماشای آنها به ایران بیایند. عشایر ایل سنگسری ها شاخص ترین کوچندگان دامنه های البرز هستند. آن ها طولانی ترین جهت کوچ دنیا را طی می نمایند...

18 مهر 1401

نشتی خط لوله گاز نورداستریم 1 در دریای بالتیک

بعضی مقامات اروپایی از نشتی گاز در دو قسمت از خط لوله نورداستریم 1 در دریای بالتیک خبر دادند.

6 مهر 1401

اجبار در تعویض شناسنامه های قدیمی

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: همه شهروندان کشور باید در سریع ترین زمان ممکن برای تعویض شناسنامه های قدیمی و اخذ شناسنامه نو اقدام کنند چرا که در آینده با شناسنامه های قدیمی برای دریافت خدمات با مشکل روبرو می شوند.

28 شهریور 1401
تعداد: (242)