بیش از 28 هزار اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت شد

به گزارش وبلاگ یاهو، مسئول دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با انتها یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره، از دریافت 28 هزار و 271 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره اطلاع داد.

بیش از 28 هزار اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ یاهو، محمد صادق میرعلی، مسئول دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با اعلام خاتمه یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره، و دریافت 28 هزار و 271 اثر ارسالی توسط دبیرخانه جشنواره گفت: از مجموع کل آثار ارسالی تعداد 3020 نشریه دانشجویی در بخش نشریات برگزیده، تعداد 22 هزار و 636 اثر در بخش آثار برگزیده، تعداد 1309 نشریه دانشجویی و اثر در بخش فضای مجازی، تعداد 1261 اثر در بخش ویژه جشنواره و تعداد 45 نشریه دانشجویی و اثر نیز در بخش سرزمین مادری ثبت و ارسال شده است.

وی همچنین اعلام کرد: در بخش نشریات برگزیده، حوزه فرهنگی با تعداد 392 نشریه دانشجویی و در بخش آثار برگزیده، حوزه تیتر با 3922 اثر و در بخش ویژه کرونا، جامعه و حکمرانی با 934 اثر بیشترین حجم آثار و نشریات ارسالی هر بخش را به خود اختصاص داده اند. همچنین در بخش فضای مجازی جشنواره، بیشترین تعداد آثار ارسالی در حوزه صفحات اینستاگرام با ثبت 355 پیوند اثر ارسال شده است.

میرعلی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ثبت 2426 اثر، دانشگاه شیراز با ثبت 2401 اثر و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ثبت 2275 اثر، بیشترین میزان مشارکت در جشنواره را به خود اختصاص داده اند. دانشگاه های شهید بهشتی تهران، علوم پزشکی اردبیل، فردوسی مشهد، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی یزد، تبریز و تهران در رده چهارم تا دهم قرار دارند.

مسئول دبیرخانه جشنواره تیتر 12 توضیح داد: کارشناسان نشریات دانشجویی تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 29 بهمن ماه مهلت دارند تا نسبت به تایید آثار ارسالی دانشگاه خود اقدام نمایند. چنانچه اثری توسط کارشناس دانشگاه آنالیز نشود، به هیچ وجه امکان ورود به فرایند داوری جشنواره تیتر 12 را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 28 هزار اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 28 هزار اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید