خبرنگاران 66 اظهارنامه صادراتی در گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

به گزارش وبلاگ یاهو، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری 66 فقره اظهارنامه صادراتی از مبدا گمرک استان صادر شده است.

خبرنگاران 66 اظهارنامه صادراتی در گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

بهنام احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ یاهو گفت: میزان صادرات کالاهای مختلف در این استان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی 102 درصد افزایش داشته است.

وی ارزش کالاهای صادراتی را 2 میلیون و 82 هزار دلار اظهار داشت.

احمدی تاکید نمود: سال جاری یک هزار و 199 تن کالا به وسیله گمرک استان صادر شده است.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: میزان صادرات کالاهای مختلف در این استان نسبت به سال گذشته از لحاظ وزن 14 درصد افزایش داشته است.

احمدی ابراز داشت: کالاهای صادراتی شامل عصاره زعفران، پودر و عصاره شیرین بیان،اسانس، کفش ورزشی، پوشاک، اسپری، خوشبو کننده، موکت و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

وی اضافه نمود: کالاهای صادراتی استان به کشورهای آلمان،ارمنستان، فرانسه، سوئیس، عراق، سوئیس، افغانستان و .... صادر شده است.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین سال جاری مطابق با ماده 47 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعداد 231 پرونده قاچاق کالا در گمرک استان تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن ها به خاتمه رسید.

وی ابراز داشت: گمرک کهگیلویه و بویراحمد آمادگی شبانه روزی برای انجام تشریفات صادرات شرکت های فراوریی استان دارد.

با توجه به تحریم های بی رحمانه آمریکا، همچنان شیب نمودار صادرات در کهگیلویه و بویراحمد به سمت افزایش است و این مهم نوید بخش اشتغال زایی و تحقق جهش فراوری خواهد بود.

گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با کوشش شبانه روزی نیروی انسانی توانمند خود، در حفظ و حراست از مرزهای مالی کشور خدمات قابل توجهی را به مردم وفعالان مالی بویژه در حوزه صادرات و واردات با بکارگیری فناوری های نوین در محیطی دانش بنیان و با اجرای طرحها و برنامه های متکی بر روش های الکترونیکی و هوشمند ارائه نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 66 اظهارنامه صادراتی در گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 66 اظهارنامه صادراتی در گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید