راه اندازی بزرگ ترین شهربازی تهران

به گزارش وبلاگ یاهو، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: گره پروژه شهربازی هزار و یک شب در حال مرتفع شدن است و طی یک الی دو سال آینده شاهد راه اندازی دو فاز از آن خواهیم بود.

راه اندازی بزرگ ترین شهربازی تهران

به گزارش وبلاگ یاهو، نوید خاصه باف مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، در گفت وگو با مهر درباره مهم ترین اقداماتی که در شهرداری تهران قرار است از آن رونمایی گردد بیان نمود: با رویکرد مدیریت تازه شهری و معاونین شهر تهران، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه ها و ابرپروژه های شهری شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در کنار پروژه های عمرانی و توسعه حمل و نقل، سازمان سرمایه گذاری نیز بسیاری از پروژه هایی را تعریف می نماید که بخش خصوصی بتواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهار کرد: جنس سرمایه گذاری بر ابرپروژه ها ذاتاً کمی زمان بر است و شاید به زودی شاهد خروجی های آن چنانی نباشیم اما حتماً طی یک الی دو سال آینده تحقق پروژه های بسیار خوبی خواهیم بود.

وی در مورد برطرف مشکل پروژه هزار و یک شب گفت: گره بعضی پروژه های گذشته مانند پروژه هزار و یک شب برای ساخت بزرگ ترین شهربازی تهران مرتفع شده است طی یک الی دو سال آینده شاهد راه اندازی دو فاز از آن خواهیم بود.

خاصه باف درباره پروژه های گردشگری عنوان نمود: در رابطه با پروژه های مرتبط با حوزه گردشگری و هتل سازی اتفاقات خوبی در راه است و حضور سرمایه گذاران خارجی و رقابت سرمایه گذاران داخلی برای گرفتن پروژه های شهری در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی به چند پروژه در حوزه گردشگری اشاره نمود و گفت: در سال 1403 چند پروژه گردشگری به قرارداد خواهد رسید و فاز به فاز جلو خواهد رفت.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اضافه کرد: بعلاوه توسعه دریاچه خلیج فارس خصوصاً در ضلع غربی آن، انجام بوستان آزادگان در منطقه 15 و ساخت پارک آبی و طرح های تفریحی خواهیم داشت.

خاصه باف در مورد ایجاد یک شهربازی تازه در شهر تهران گفت: اگر با منابع طبیعی به تفاهم برسیم افتتاح یک شهربازی دیگر نیز در شرق تهران خواهیم داشتیم، بعلاوه چهار هتل جنگلی و ریزپروژه های دیگر در سطح منطقه ها از برنامه های حوزه گردشگری است.

وی از ایجاد یک قطب گردشگری خاص که در دره اوین-درکه منطقه 2 در ضلع غربی چمران است اطلاع داد و گفت: سرمایه گذار داخلی خوبی در این خصوص وجود دارد که طرح هایی برای آن ارائه شده و طی مطالعات در دو الی سه ماه آینده شاهد آغاز پروژه ایجاد باغ راه در آن منطقه خواهیم بود.

منبع: دنیای سفر

به "راه اندازی بزرگ ترین شهربازی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بزرگ ترین شهربازی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید