سواحل مکران به تجهیزات درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ یاهو، وزیر بهداشت گفت: سواحل مکران در هرمزگان و سیستان و بلوچستان به توسعه هرچه بیشتری در حوزه بهداشت و درمان احتیاج دارند.

سواحل مکران به تجهیزات درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ یاهو، بهرام عین الهی وزیر بهداشت که صبح امروز به جاسک سفر نموده است، اظهار کرد: شهرستان جاسک و منطقه سواحل مکران برای توسعه جمعیتی و ساختاری به توسعه بیشتر فضا های بهداشتی و درمانی احتیاج دارد.

وی با بیان این که برای استقرار جمعیت بیشتر در این منطقه ها باید برنامه ریزی کنیم، مطرح نمود: اولین احتیاج جمعیت در هر منطقه خدمات بهداشتی و درمانی برای ماندگاری جمعیت است.

وزیر بهداشت به شرایط کرونا در استان هرمزگان و منطقه ها شرقی استان نیز اشاره نمود و عنوان داشت: شرایط مناسبی در استان هرمزگان در این زمینه حاکم است و منطقه ها شرقی هرمزگان نیز باید مراقب شوند تا این شرایط پایدار در آن ها ادامه پیدا کند.

عین الهی بعلاوه تأکید کرد: در زمینه خانه های بهداشت نیز کار های خوبی در این منطقه صورت گرفته، اما با توجه به پراکندگی جمعیت در شرق استان، باید کانون های جمعیتی از امکانات بهتر بهداشتی و درمانی برخوردار شوند و مراکز بیمارستانی نیز تقویت گردد که در این زمینه نیز تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سواحل مکران به تجهیزات درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل مکران به تجهیزات درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید