صدور گواهینامه بین المللی رانندگی تا کمتر از 24 ساعت

به گزارش وبلاگ یاهو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، صدور گواهینامه بین المللی رانندگی تا کمتر از 24 ساعت صورت می گیرد.

صدور گواهینامه بین المللی رانندگی تا کمتر از 24 ساعت

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این خدمت که با تحویل مدارک تا کمتر از 24 ساعت در منزل همراه است، با توجه به افزایش تقاضا برای انجام سفرهای زمینی به خارج از کشور و احتیاج به دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی و پلاک ترانزیت خودرو، به منظور تسریع در ارائه خدمات صدور گواهینامه های رانندگی بین المللی به صورت آنلاین ایجاد شده است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و تنها مرجع صدور گواهینامه رانندگی بین المللی در ایران با همکاری یکی از شرکتهای خصوصی پست، زمان ارسال گواهینامه هایی را که به وسیله درگاه اینترنتی https://idp.taci.ir ثبت می گردد، از هفت روز کاری به حداکثر 24 ساعت برای منطقه ها 22 گانه تهران رسانده است.

سامانه صدور گواهینامه رانندگی بین الملی تا 25 اسفند 1400 باز است و افرادی که درخواست خود را اینترنتی ثبت نمایند، پس از صدور گواهینامه به وسیله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در کمتر از یک روز مدرک خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: همگردی

به "صدور گواهینامه بین المللی رانندگی تا کمتر از 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور گواهینامه بین المللی رانندگی تا کمتر از 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید