صدور 2 پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ یاهو، معاون گردشگری خراسان شمالی از صدور 2 پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری به وسیله سامانه جانا در استان اطلاع داد.

صدور 2 پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی سه شنبه دوم آذرماه 1400 با اعلام این خبر توضیح داد: برای نخستین بار صدور پروانه بهره برداری موقت 6 ماهه 2 مجموعه گردشگری به وسیله سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) در خراسان شمالی انجام شد.

معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: سامانه جانا باهدف الکترونیکی شدن فرایندهای مرتبط با صدور مجوزهای تأسیسات گردشگری و دسترسی عموم به خدمات این حوزه به صورت آنلاین راه اندازی شده است و ازاین پس صدور و تمدید پروانه بهره برداری مربوط به تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی که قبلاً به صورت دستی انجام می شد از سامانه مذکور انجام می گردد.

اسماعیلی در ادامه اضافه کرد: در این سامانه پس از ثبت نام اولیه، تمام تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور و در صورت احتیاج تمدید مجوزهای صادر شده، به وسیله این سامانه صورت می گیرد.

او تاکید نمود: پس از اتمام مجوز بهره برداری 6 ماهه، در صورت گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و انجام استانداردسازی و اخذ گواهینامه کیفیت استانداردسازی خدمات، پروانه بهره برداری با اعتبار سه ساله صادر می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 2 پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 2 پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید