نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان

به گزارش وبلاگ یاهو، خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده، هنرمندان استان با برند شهر جهانی ملیله کاری در نمایشگاه اکسپو دُبی شرکت می نمایند.

نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان

به گزارش وبلاگ یاهو و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: اکسپو 2020 رویدادی جهانی است که سال جاری به میزبانی دُبی برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: به منظور معرفی هنر ملیله زنجان، آثار فراوانی از ملیله در این نمایشگاه به وسیله هنرمندان و صنعت گران شهر جهانی تهیه شده است. بعلاوه اجرای زنده ملیله کاری و برگزاری رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام ایران، از دیگر برنامه های اجرایی در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ادامه داد: در این رویداد، ملل مختلف دستاوردهای خود را در همه زمینه ها به نمایش گذاشته و فرصتی بی نظیر برای عرضه فناوری های جهانی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

وی توضیح داد: این نمایشگاه از 9 تا 13 آبان ماه برگزار می گردد که در بخش غرفه ایران، آثار شاخص استان زنجان به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارجمند گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ملیله زنجان، چاقو، مس، قلم زنی، زیورآلات سنتی و ... از آثار هنرمندان پیشکسوت زنجانی در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته و کارگاه آموزشی هم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید