ملت ما امروز به برکت خون پاک شهدا سربلند است

به گزارش وبلاگ یاهو، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور ما با دشمنی آمریکا، انگلیس و غربزدگی شاهان سال ها عقب ماند، اما شهدای ما با جهانخوران به مبارزه و حماسه پرداختند و امروز ملت ما به برکت آن حماسه ها سربلند است.

ملت ما امروز به برکت خون پاک شهدا سربلند است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ یاهو، ششمین یادواره شهدای منطقه مویلحه شهر ویس و شهید مدافع حرم نادر حمید امشب با حضور گسترده مسوولان، رزمندگان، خانواده مکرم و معزز شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

محسن رضایی در این مراسم، با تاکید بر اینکه شهیدان باعث همیشه شدن جهت سربلندی ایران اسلامی شدند، اظهار کرد: قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدا است.

وی بیان کرد: شهدا با فدا کردن جان پاک خود و رشادت های حماسی، به تمام دنیا ثابت کردند که ما می توانیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهیدان مدافع حرم و امثال نادر حمیدها، جان خود را فدا کردند و ایستادند تا مجددا این راه تاریخی زنده و احیا گردد.

رضایی تاکید نمود: ما باید امروز پیرو راه شهیدان باشیم، در جهت اقتصاد نیز باید از راه جهاد و خودگذشتگی و جانفشانی شهدا قدم برداریم.

وی اظهار کرد: کشور ما با دشمنی آمریکا، انگلیس و غربزدگی شاهان سال ها عقب ماند اما شهدای ما با دنیاخوران به مبارزه و حماسه پرداختند و امروز ملت ما به برکت آن حماسه ها سربلند است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملت ما امروز به برکت خون پاک شهدا سربلند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملت ما امروز به برکت خون پاک شهدا سربلند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید