یک تیر مشقی ایده انیمیشن کاوه سیستانی شد

به گزارش وبلاگ یاهو، تهران (پانا) - کاوه سیستانی این روزها مشغول ساخت انیمیشنی با اسم تیر مشقی با سرمایه گذاری مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است.

یک تیر مشقی ایده انیمیشن کاوه سیستانی شد

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، تیر مشقی انیمیشنی 6 دقیقه ای است که داستان یک سرباز را روایت می نماید. او پس از تماشا یک خواب با حالت پریشان از خواب می پرد و تصمیم می گیرد که گلوله جنگی را با مشقی عوض کند.

کاوه سیستانی درباره فراوری این انیمیشن گفت: تیر مشقی با استفاده از تکنیک آب رنگ روی کاغذ و به صورت تک نفره فراوری شده و در حال حاضر با سرانجام مرحله انیمیت در انتظار تایید شورای انیمیشن مرکز است تا وارد مرحله موسیقی و صداگذاری گردد.

وی با بیان این که ایده این انیمیشن براساس یک اتفاق واقعی در قرن نوزدهم میلادی شکل گرفته است، توضیح داد: زمانی که این داستان را خواندم ذهنم را مشغول کرد و با کمی تغییر به داستان تیر مشقی رسیدم.

سیستانی که تجربه ساخت بیش از 40 انیمیشن را در کارنامه کاری خود دارد، پیرامون همکاری با مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی اظهار کرد: اولین تجربه همکاری با مرکز توسعه تجربه خوبی بود و از این تجربه راضی هستم. مسلما هر فرد با هر اندازه تجربه همچنان احتیاجمند به مشاوره است و هیچ کس نیست که بی احتیاج از یادگیری باشد. به همین علت استفاده از مشاوره های شورای انیمیشن برای من باعث افتخار بود و از مجموعه مرکز توسعه به خاطر حمایت از هنر انیمیشن مستقل تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یک تیر مشقی ایده انیمیشن کاوه سیستانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تیر مشقی ایده انیمیشن کاوه سیستانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید