آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است

به گزارش وبلاگ یاهو، خبرنگاران/کرمانشاه رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان افزود: اجراهای این دوره جشنواره برای بازدید عموم رایگان است.

آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است

جمال برفی در گفت و گو با وبلاگ یاهو، از شروع سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان از روز گذشته (16 آذر) خبر داد و افزود: این جشنواره سه روزه بوده و تا روز پنجشنبه (18 آذر) اجراهای آن ادامه دارد.

وی افزود: روز جمعه (19 آذر) نیز در محل تالار انتظار کرمانشاه اختتامیه جشنواره برگزار شده و از نفرات برگزیده تجلیل می شود.

برفی با اشاره به اعلام آمادگی 38 گروه نمایشی برای شرکت در این دوره جشنواره گفت: پس از روخوانی متون و بازبینی کارها در نهایت 10 گروه برای اجرا در این جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود این گروه ها ظرف سه روز برگزاری جشنواره اجرا داشته و بازدید از اجرای آنها برای عموم رایگان است.

رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجرا گروه ها در محل سالن شماره 2 و پلاتو تاقبستان در محل تالار انتظار برگزار می شود.

برفی گفت: ساعت اجرای گروه ها نیز بعدازظهرها از ساعت دو تا 19 غروب است.

این مسئول از راهیابی دو گروه برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و افزود: در آیین اختتامیه در کنار معرفی این دو گروه برگزیده در مجموع نفرات اول تا سوم در زمینه بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی، بهترین بازیگری زن و بهترین بازیگری مرد معرفی می شوند.

وی افزود: همچنین موسیقی متن برتر، طراحی صحنه برتر، چهره پرداز برتر، طراحی لباس برتر، طراحی نور برتر و طراحی بروشور برتر هم در این دوره جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید