تئاتر

امین تارخ درگذشت

امین تارخ متولد مرداد ماه سال 1332 در دهه 50 از دانشکده هنر های نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در طول حدود نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری نقش های ماندگاری را در سینما، تئاتر و تلویزیون خلق کرد.

4 مهر 1401

پارک قائم یکی از بزرگترین پارک های محلی تهران است

اندیشه معاصر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پارک قائم یکی از بزرگترین پارک های محلی تهران است.

6 خرداد 1401

جاذبه های شهر گردشگری سیده آنتالیا را بهتر بشناسید

شهر سیده در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است و به واسطه جاذبه های تاریخی نظیر معبد آپولو و آتنا، ساختمان تئاتر، موزه سیده، ساحل شرقی و... مورد توجه گردشگران است.

9 اردیبهشت 1401

بزرگترین مراکز خرید جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

مراکز خرید بزرگی در سراسر جهان قرار دارند که در واقع مجموعه های اداری تجاری تفریحی محسوب می شوند. تعدادی از این مراکز خرید در مقایسه با موارد مشابه خود بسیار بزرگتر هستند.

2 اردیبهشت 1401

تصویر دیده نشده از هوتن صبور در کنار مادرش

هوتن صبور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در کنار مادرش، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد و تولد مادر خود را با زبانی ساده تبریک گفت.

1 اردیبهشت 1401

جنجال عکس انگشتر میلیاردی و خاص لیلا اوتادی !

خبرنگاران: لیلا اوتادی استایل سبز خود را به نمایش گذاشت.

12 بهمن 1400

آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است

خبرنگاران/کرمانشاه رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان افزود: اجراهای این دوره جشنواره برای بازدید عموم رایگان است.

4 بهمن 1400

سنترال پارک کجاست؟

معرفیسنترال پارک پربازدید ترین پارک شهری در سراسر ایالات متحده است که تنها در سال 2013 حدود 40 میلیون بازدیدکننده داشت. این پارک در سال 1875 در زمینی به وسعت 315 هکتار واقع در قلب منطقه منهتن تاسیس شد. ساخت این مکان را دو معمار به نام های فردریک لاو المستد (Frederick...

3 بهمن 1400

اکران 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک به شکل رایگان و مجازی

هفت پویانمایی تولیدشده از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهر به شکل رایگان اکران مجازی می شود.

28 مهر 1400

معرفی داوران مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

محمد ژیان، سیامک زمردی مطلق و رضا معطریان مسئولیت داوری عکس های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

5 بهمن 1399

حمید فرخ نژاد دیر رسید، پروانه مُرد!

حمید فرخ نژاد متولد سال 48 در آبادان، بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان، سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در اینستاگرام خود عکسی رامنتشر کرده که به گفته خودش مثل همیشه دیر رسیده!

1 بهمن 1399

طولانی ترین رابطه های هالیوودی؛ اسطوره های عاشقی!

خبرنگاران: معمولا ازدواج سلبریتی ها زیاد دوام نمی آورد و خیلی از آن ها به جدایی ختم می شوند، اما باز هم در میان این رابطه های شکست خورده، می توان زوج هایی را دید که با وجود گذشت سال های زیادی از رابطه شان، هنوز هم عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

1 شهریور 1399

فیلم نمایش شازده کوچولو پخش می گردد

فیلم اجرا نمایش مجلس شبیه خوانی شازده کوچولو به کارگردانی علی اصغر دشتی به یاد حسن عقیقی، بازیگر نقش خلبان در این نمایش که هفته گذشته بر اثر کرونا درگذشت، پخش می گردد.

9 تیر 1399

کشورها چگونه در حال حذف قرنطینه هستند؟

برخی کشورها کاهش محدودیت ها و قرنطینه را آغاز کرده اند برخی با بازگشایی مدارس، برخی با ورزش در پارک ها و…

17 خرداد 1399

تعطیلی نیوریورک و لس آنجلس ، بانک های مرکزی جهان به دنبال کاهش اثرات کرونا

اقدامات سیاسی مشترک یادآور گام های گسترده ای است که حدود یک دهه پیش برای مهار فروپاشی سیستم های مالی جهان برداشته شد.

15 اردیبهشت 1399

توضیحات مدیر پایگاه میراث جهانی میدان نقش جهان درباره دو رنگ شدن گنبد شیخ لطف الله

نشست دستاوردهای پژوهشی پایگاه های جهانی و ملی کشور به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد. در این نشست گزارشی تجربه حفاظت از گنبد مسجد امام (ره) و گنبد مسجد شیخ لطف الله در نقش جهان اصفهان ارائه شد.

14 بهمن 1398

تئاتر جایی برای حسرت خوردن نیست

روزنامه شرق - رضا آشفته: اگر بخواهیم 10 هنرمند تئاتر پس از انقلاب را انتخاب کنیم، بی تردید محمد یعقوبی یکی از آنهاست؛ کارگردانی که همواره سعی کرده در تئاتر ایران منشأ تحول و دگرگونی باشد؛ چه در دنیای متن و درام نویسی و چه در زمینه اجرا و کارگردانی. بنابراین...

30 آذر 1398

آسیایی هایی که نامزد توپ طلا شدند، از یونس محمود تا سون هیونگ مین

آخرین بار یونس محمود عراقی در سال 2007 نامزد مرد سال فوتبال جهان شده بود. او همچنین تنها بازیکن آسیایی است که رای نیز آورد و در نهیات با دو رای در رده 29 در بین 30 نامزد توپ طلا قرار گرفت.

17 آذر 1398