با عرضه این گوشی ها، گلکسی S22 اولترا شاید دیگر برترین گوشی اندرویدی نباشد

به گزارش وبلاگ یاهو، اگرچه گلکسی S22 اولترا در حال حاضر به لطف بهره مندی از قلم S-Pen، دوربین های کم نظیر، طراحی زیبا و چشم نواز، آپدیت نرم افزاری طولانی مدت، قدرت سخت افزاری بالا و بسیاری موارد خوب دیگر، در مجموع برترین گوشی اندرویدی به شمار میرود، اما به نظر می رسد چند وقت دیگر با چالش بزرگی روبرو خواهد شد، چرا که سه گوشی بسیار قدرتمند با قابلیت های فراوان راهی بازار خواهند شد که با وجود آن ها، شاید کهکشانی سامسونگ دیگر نتواند برترین بماند.

با عرضه این گوشی ها، گلکسی S22 اولترا شاید دیگر برترین گوشی اندرویدی نباشد

گلکسی S22 اولترا نه طبق نظر شخصی بلکه با توجه به گفته بسیاری از وب سایت های فعال در زمینه فناوری، برترین گوشی اندرویدی حال حاضر است که به لطف بهره مندی از قابلیت های مثال زدنی و توان سخت افزاری بالا، جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته است. چه علاقه مند به عکاسی باشید و نوت برداری، یا بازی و اهل فیلم و سریال، یا حتی یک کاربر معمولی با نیازهای عادی، گلکسی S22 اولترا ابزار لازم را برای شما در اختیار دارد. از دوربین های قدرتمند گرفته تا قلم S-Pen، نمایشگر بزرگ و فوق العاده با کیفیت، باتری با طول عمر بالا و بسیاری موارد خوب دیگر که اگر بخواهیم آن ها را آنالیز کنیم، یک مطلب بلند بالا خواهیم داشت.

هدف این نیست که به تعریف و تمجید از گلکسی S22 اولترا بپردازیم، بلکه قرار است به سه محصول اشاره کنیم که به احتمال زیاد می توانند لقب برترین گوشی اندرویدی را از کهکشانی سامسونگ گرفته و مال خود نمایند. بنابراین بدون معطلی می پردازیم به معرفی آن ها.

ZTE Axon 40 اولترا

وقتی صحبت سر بکارگیری فناوری های پیشرفته می گردد، انتظار داریم سامسونگ در آن پیشتاز باشد، اما می بینیم که یک شرکت چینی توانسته عملکرد پیروز تری از خود به نمایش بگذارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، پس فردا ZTE از گوشی های سری Axon 40 رونمایی می نماید. گفته می گردد یک مدل اولترا هم در این بین حضور خواهد داشت که از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد. اما آنچه که مجذوب کنندهیت این محصول را دو چندان می نماید، تجهیز آن به دوربین سلفی زیر نمایشگر است. آن هم نه نمونه های بکار رفته در گوشی های کنونی بلکه نسل سوم و بسیار پیشرفته تر آن که به نظر می رسد به بلوغ کافی رسیده باشد.

این گوشی یک دوربین 64 مگاپیکسلی، 1 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 6.8 اینچی با کیفیت 2K و ظاهری بسیار زیبا خواهد داشت. در نتیجه به نظر می رسد تمام ابزار لازم را برای به چالش کشیدن گلکسی S22 اولترا در اختیار دارد.

سونی اکسپریا 1 مارک 4

اگر سونی در حد و میزان های نام قدیم خود بود، شاید می شد از آن به عنوان یک رقیب قدرتمند یاد کرد که حتی پتانسیل تصاحب جایگاه سامسونگ را دارد، اما متأسفانه شرکت ژاپنی در این زمینه خیلی عملکرد پیروزی ندارد. هرچند این بدان معنا نیست که گوشی هایی که فراوری می نماید کیفیت خوبی ندارند.

مورد انتظارترین گوشی سونی، اکسپریا 1 مارک 4 است که یک پرچم دار به شمار میرود. این گوشی با طراحی زیبا، دوربین های بسیار قدرتمند، نمایشگر 4K با کیفیتی بی نظیر، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، می تواند به راحتی S22 اولترا را به چالش بکشاند. البته اگر سونی از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی را تقویت کند. چون در غیر این صورت، این حجم از کیفیت سخت افزاری به کار کسی نمی آید.

آنر مجیک 4 پرو/التیمیت

کمتر از یک هفته دیگر، رویدادی را از آنر شاهد خواهیم بود که در آن قرار است شاهد عرضه جهانی گوشی های سری مجیک 4 باشیم. مجیک 4 التیمیت را در نظر نگیریم، مدل پرو از این سری با قابلیت های بسیار خوبی که دارد، می تواند گلکسی S22 را به چالش بکشاند. از جمله این موارد می توان به نمایشگر 6.81 اینچی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، ظاهری زیبا و مجذوب کننده، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریضی با همین میزان و تله فوتوی 64 مگاپیکسلی اشاره نمود که کیفیت فوق العاده ای هم دارند. هرچند این گوشی در بخش زوم نمی تواند با گلکسی رقابت کند. دوربین سلفی آن هم 12 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور سه بعدی مدت پرواز هم قرار گرفته تا فرایند عکاسی را مجذوب کننده تر کند.

البته آنر یک مدل التیمیت را هم از این سری در سبد خود دارد که توانسته در آنالیز های DxOMark در رده نخست از لحاظ کیفیت دوربین قرار بگیرد. این گوشی را هم می توان به عنوان رقیب اصلی S22 اولترا در نظر گرفت.

به نظر شما کدام یک از این سه محصول می توانند رقیب سرسخت تری برای گلکسی S22 اولترا در کسب عنوان برترین گوشی اندرویدی باشند؟

منبع: TechRadar

منبع: دیجیکالا مگ

به "با عرضه این گوشی ها، گلکسی S22 اولترا شاید دیگر برترین گوشی اندرویدی نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عرضه این گوشی ها، گلکسی S22 اولترا شاید دیگر برترین گوشی اندرویدی نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید