خودروهای فرسوده عامل مهم آلودگی هوای همدان

به گزارش وبلاگ یاهو، مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: خودروها به ویژه خودروهای فرسوده عامل جدی و مهم آلودگی هوا در این استان هستند.

خودروهای فرسوده عامل مهم آلودگی هوای همدان

به گزارش وبلاگ یاهو آنلاین به نقل از ایرنا، محسن جعفری نژاد بسطامی دوشنبه 2 اردیبهشت در نشست اعضای کارگروه مقابله با آلودگی هوا اظهار کرد: بالا بودن تعداد خودروهای فرسوده در استان همدان و فراهم نبودن شرایط فراوری خودروهایی با شرایط یورو 4 و 5 در کشور زمینه تشدید آلودگی شده است.

وی تأکید کرد: خارج کردن خودروها از چرخه حمل ونقل و جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده برای پیشگیری از ایجاد آلودگی باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: استفاده ناوگان اتوبوس رانی از نفت و گاز یورو چهار از مصوبه های جلسه قبل بود که طبق گزارش شهرداری و شرکت توزیع سوخت، شهرداری صندلی سوخت به طور کامل آماده نموده و 6 نازل در این صندلی پیش بینی شده و تنها قرارداد باید با شرکت سوخت منعقد گردد.

  • اینفوگرافی | شهر بی نفس

جعفری نژاد بسطامی اعلام کرد: به تازگی انتقال ایستگاه پایش کیفی هوای همدان به محل جدید در بیمارستان بعثت اجرا شده است ادامه داد: این ایستگاه در محل جدید احتیاجمند خط تلفن، اینترنت و برق است که این زمینه ها مهیا شده بااین وجود احتیاجمند تأمین برق پایدار هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان اضافه کرد: این ایستگاه به محل جامع تری منتقل شده و به راحتی و به صورت شفاف می توان آلودگی را رصد و در صورت احتیاج برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودروهای فرسوده عامل مهم آلودگی هوای همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای فرسوده عامل مهم آلودگی هوای همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید