راهنمای انتخاب کاشی بین کابینتی برای هر کابینت

به گزارش وبلاگ یاهو، دنیای تغییرات به سرعت رو به رشد بوده و هر روز با سبک و دکوراسیون تازه در حوزه های متفاوت رو برو می شویم. آشپزخانه های نیز از این تغییرات مصون نبوده و مدرن شدن یا سبک های کلاسیکی که به طریق اقلام یا کالاهایی که در آنها قرار میگیرد باعث می گردد تا ریز بینی و تمرکز در این فضا بیش از پیش صورت پذیرد.

راهنمای انتخاب کاشی بین کابینتی برای هر کابینت

یکی از مهمترین کالاهایی که علی رغم مصرف پایینش در فضای آشپزخانه از بیشترین دقت و سلیقه جهت انتخاب احتیاج بوده خرید کاشی بین کابینتی است.

انواع کاشی های بین کابینتی

کاشی ها تنوع زیادی داشته و برای مصارف گوناگون استفاده می شوند. متریال اولیه آنها نیز از مواد گوناگونی ساخته شده و نصب و نگهداری متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در زیر انواع کاشی بین کابینتی آورده شده است.

  1. کاشی بین کابینتی آلومینیومی
  2. کاشی بین کابینتی سفالی یا سرامیکی
  3. کاشی بین کابینتی اسلب
  4. کاشی بین کابینتی پرسلان
  5. کاشی بین کابینتی استیل
  6. کاشی بین کابینتی شیشه ای
  7. کاشی بن کابینتی صدفی یا طبیعی

نصب در کاشی ما بین کابینت تفاوت با سایر مصارف دیگر دارد. در این فضا به علت محدود بودن استفاده از دوغاب یا سیمان سخت تر و سخت تر بوده و راحت ترین روش استفاده از چسب یا کاشی های پشت چسب دار است.

تایل های بین کابینتی در سال های اخیر بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته و تنوع در مدل، جنس، رنگ و قیمت آنها باعث شده تا مشتریان سریع تر انتخاب خود را انجام دهند. این تایل ها عموما در متریال های گوناگون و در دو نوع پشت چسبی و پشت توری عرضه شده و در ابعاد 30*30 قابل ارائه است.

ویژگی های تایل بین کابینتی

اگر قبلا در فضای ما بین کابینت از کاشی های مرسوم استفاده نموده باشید متوجه هستید که دردسر نصب، خرید و فیکس کردن آن و البته ایجاد هماهنگی با سایر اجسامی همانند کابینت و کانتر سخت و سخت است. این موضوع در تایل های بین کابینتی از بین رفته و دیگر دغدغه هیچکدام از موارد ذکر شده را نخواهید داشت.

از مزایای استفاده از این محصولات می توان به موراد زیر اشاره نمود.

  • نصب آسان و بی دردسر
  • کثیف کاری کمتر در زمان نصب
  • بی سر و صدا بودن و بدون هیچگونه ناخاله جمع شدن
  • قابل انعطاف در تمام سطوح
  • مقاومت و استحکام بیشتر در برابر حرارت و سرما
  • نظافت سریع و آسان

از دیگر مزایای استفاده از کاشی بین کابینتی پشت چسب دار می توان به ترمیم آسان آن اشاره نمود. شما در حالت استفاده از سرامیک در زمانی که به هر علتی با مسئله ای یا شکستی روبرو گردد می بایست کل فضای بین کابینت را عوض کنید و این در برترین حالت خواهد بود که آسیبی به کابینت شما وارد نگردد. امادر تایل ها شما می توانید به راحتی یک پیکسل را جدا نموده و جایگرین پیکسل معیوب نمایید.

کدام کاشی بین کابینتی برای کابینت شما مناسب تر خواهد بود؟

این سوالی است که به عنوان چالش جدی برای خریداران مطرح می گردد که چگونه و چه زمانی برای نصب یا خرید کاشی بین کابینتی اقدام کنیم.

در نظر داشته باشید که زمان نصب کاشی بین کابینتی در بعد از نصب کابینت های آشپزخانه شما صورت می پذیرد. اما این موضوع یک الزام نبوده و شما می توانید در قبل از نصب نیز این کار را انجام دهید.

اما نصب بین کابینتی بعد از کابینت امکان آسیب و خسارت به کاشی و البته پوشش حداکثری فضا و دوری کردن از فضای گپ ما بین کابینت را به همراه خواهد داشت.

کابینت ها در پوسته و جنس های مختلفی فراوری و عرضه می شوند که بسته به سلیقه مشتری می توانند در رنگ بندی و متریال گوناگون نصب گردند. از کابینت های پرفروش بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • کابینت های ممبران
  • کابینت های های گلاس
  • کابینت های نئو کلاسیک
  • کابینت های ام دی اف
  • کابینت های چوب

رنگ و طراحی کابینت رابطه مستقیمی با انتخاب ما بین کابینت داشته و اساسا این علت محکمی است که خرید و نصب کاشی بین کابینتی در زمانی صورت می پذیرد که کابینت شما در فضای آشپزخانه نصب شده باشد.

برای کابینت های ممبران که طرح کلاسیک داشته تایل های بین کابینتی طبیعی یا آلومینیومی انتخاب هوشمندانه ای می باشد. این سبک کابینت به واسطه کلاسیک بودنشان می توانند با رنگهای متنوعی که در این نوع محصولات وجود دارد آذین شده و نمای زیباتری را بوجود آورند.

نمایش همه مدل های بین کابینتی استفاده شده در کابینت ممبران در گالری اسپیناس قابل رویت است.

کابینت های های گلاس به واسطه مدرن بودنشان خواستار بیشتری داشته و بیشتر از رنگ های براق و مجذوب کننده استفاده می شوند. در این نوع کابینت ها بهتر است که از کاشیهای بین کابینتی مات بهره ببرید که انتخاب شما بین مدل ها استیل و آلومینیومی فراوان خواهد بود.

کابینت های نئو کلاسیک تلفیقی از نسل مدرن و کلاسیک کابینت است که در قرن تازه رونمایی شده و عموما با ورق های مات فراوری و ارائه می شوند. برترین گزینه برای این کابینت های استفاده از تایل های مابین کابینت اسپیناس است. بیش از 100 مدل طرح را بسته به طرح و رنگ کابینت می توانید بهره ببرید.

کابینت های ام دی اف که بیشترین مصرف را داشته و البته به نوعی رو به افول است نیز انتخاب های گوناگونی برایش از کاشی های بین کابینتی وجود خواهد داشت که می توان با رنج قیمت های مختلف آنها را تهیه کرد.

برترین روش خرید کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی یک محصول خاص بوده و کمتر فروشگاهی وجود دارد که بتواند این محصولات را به صورت تخصصی عرضه کند. گالری اسپیناس با سابقه بیش از 15 سال و با جمع آوری بیش از 1000 مدل کاشی و تایل بین کابینتی آماده عرضه محصولات بوده و قابل ذکر است که مشاوره و نصب اولیه محصول به صورت سمپل در این گالری رایگان بوده و امتیاز مهمی محسوب خواهد شد.

منبع:https://espinassco.com

منبع: اتاق

به "راهنمای انتخاب کاشی بین کابینتی برای هر کابینت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب کاشی بین کابینتی برای هر کابینت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید