قیمت گوجه فرنگی به 6 هزارتومان رسید، جزئیات قیمت میوه های پائیزی

به گزارش وبلاگ یاهو، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به عرضه فراوان و انبوه میوه در بازار از افزایش قیمت گوجه فرنگی به کیلویی حدود 6 هزارتومان درب مغازه ها اطلاع داد.

قیمت گوجه فرنگی به 6 هزارتومان رسید، جزئیات قیمت میوه های پائیزی

به گزارش، اسدالله کارگر با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی در بازار گفت: فصل گوجه فرنگی در حومه شهر تهران از جمله ورامین، کرج و ... تمام شده و بعد از یک وقفه کوتاه، برداشت این محصول در جنوب کشور شروع می گردد.

وی با اشاره به اینکه تا جایگزین شدن محصول جنوب احتمال افزایش مجدد قیمت وجود دارد، اضافه کرد: قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار بین 2500 تا 4500 تومان و در مراکز خرده فروشی با حدود 35 درصد سود نزدیک به 6 هزارتومان است.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه در حوزه میوه هیچ مسئله ای وجود ندارد و عرضه فراوان است، گفت: بعضی میوه ها مانند کیوی تازه وارد بازار شده اند و به تدریج عرضه آن ها انبوه می گردد ضمن اینکه هم اکنون قیمت هرکیلوگرم کیوی درب مغازه حدود 8500 تا 9000 تومان است.

کارگر قیمت موز را نیز بین 9500 تا 11 هزارتومان بیان نمود و گفت: قیمت این میوه معمولا با نوسانات جزئی در حدود 500 تومان همراه است.

وی اشاره نمود: قیمت پیاز و سیب زمینی درب مغازه ها به ترتیب حدود 3500 تومان و 3500 تا 3900 تومان است، مغازه داران در فروش محصولات به 35 درصد سود معمولا توجهی ندارد، چون بحث رقابت مطرح است و ممکن است محصولی در مغازه کناری ارزان تر باشد بنابراین آن ها نمی توانند با قیمت بالاتری محصول خودشان را عرضه نمایند.

به گفته کارگر جزئیات کامل قیمتی انواع میوه، صیفی جات و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره بار به توضیح جدول زیر است:

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت گوجه فرنگی به 6 هزارتومان رسید، جزئیات قیمت میوه های پائیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوجه فرنگی به 6 هزارتومان رسید، جزئیات قیمت میوه های پائیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید